Ow die zag ik niet aankomen, sterkte in ieder geval en hopelijk kunnen je er nog een beetje van genieten dan!
Ik hoor je wel als je terug bent.
Een top initiatief @Nring, dankjewel voor het beschikbaar stellen!
Hoewel ik niet heb meegedaan - en ook niet de wens heb gehad mee te doen - geniet ik ervan dat dit werkt op dit forum en volg ik dit topic met heel veel plezier!
Zojuist het horloge ontvangen van SA83 en tot nu toe aangenaam verrast, ben benieuwd of dit zo blijft.
En er was iemand heel blij met het extratje wat erbij zat.
Zal van de week nog is wat andere banden proberen.
Jongen wat een pakket! En die arme bezorgers maar sjouwen
Vandaag de Moonswatch op de post gedaan en die gaat nu naar Watches4Life.
Als eerste wil ik Nring bedanken voor dit initiatief. Vind het tof dat je dit zo beschikbaar steld voor iedereen zodat we de hype een beetje kunnen/leren begrijpen.
Ga er voor de rest niet al teveel woorden aan vuil maken want dat is al wel genoeg gedaan, het komt hier op neer. Ik vind het een geinig ding
Maar ik merk dat die niet mijn behoeften (qwa horloges) bevredigd.
Ik pak tog liever naar mijn kleinere automaatjes🤷♂️
Dan nog wat plaatjes en natuurlijk veel plezier voor de komende mensen.
Allenmaal prima bandjes de laaste was mijn favoriet.
Goedemiddag mede flippers,
Zojuist het pakketje van @Kouco in ontvangst genomen en direct geopend omdat ik ook heel erg benieuwd ben of het horloge weet op te leven aan de hype. Mijn mening moet zich nog vormen maar mijn eerste indruk is dat het een mooi vormgegeven horloge is met leuke details
Ik heb afgelopen donderdag @TB2000 via een berichtje voor zijn adres gevraagd maar tot op heden geen antwoord gekregen dus ik ga de volgende op de lijst aanspreken. Zodra TB2000 weer online komt kan hij als volgende ontvanger weer op de lijst worden gezet.
Goedenavond mede flippers,
Even een kort berichtje over mijn ervaring met deze Moonswatch.
Ik vind het een erg mooi vormgegeven horloge maar ik kom niet over het materiaal heen. Het is en blijft een plastic horloge en zo voelt het ook wanneer je het in handen of om de pols hebt. Voor mij leeft het niet op tegen de hype die om de Moonswatch is ontstaan en ik heb in de afgelopen week dan ook maar 2 keer omgehad.
Er is door deze ervaring wel een groot probleem ontstaan…
En dat is dat ik op enig moment een echte Speedmaster in mijn leven wil…
Ik wil in ieder geval @Nring bedanken voor deze actie en de daardoor ontstane mogelijkheid om dit horloge in real life te ervaren
Dit is de derde fiffer actie waar ik aan meedoe. Voorheen heb ik een Seagull en een Brunmontagne mogen ontvangen. De eerste vond ik niet erg spannend. De tweede daarentegen stemde me een stuk vrolijker (en staat nog op mijn shortlist). Een schitterende manier om dus eens kennis te maken met horloges die je niet snel ziet of kunt passen.
Een aantal dagen geleden ontving ik de Moonswatch van @Nring. Een bijzonder gehypt horloge en natuurlijk een mooie kans om die eens te passen! Waarvoor alvast dank dus!
Maar bij dat passen bleef het bij mij ook. Het Speedmaster bandje wat er bij zit paste niet lekker om mijn olifantenpolsen en de andere bandjes gaven me ook geen super gevoel. Het ontzettende Swatch-achtige plastic (ja ja, bio-nogwat) blijft me storen. Ik heb het dus ook niet erg lang gedragen en dat is ook geen ramp, want nu weet ik dat ik niet in slaapzak voor de Swatch winkel hoef te bivakeren om er eentje op de kop te tikken.
@Nring, superbedankt voor deze actie en @GewoonD, hij is onderweg!
@TomHagen hij is ontvangen en heb ‘m meteen omgedaan. Positief verrast. Ik meld me hier weer over een paar dagen!
Een weekje Moonswatch zit erop en ik ben positief verrast. Telkens als ik de kans had er 1 te kopen/passen hield iets me toch tegen, maar nu ik ‘m een paar dagen gedragen heb ben ik wel overtuigd dat er tòch eentje moet komen .
Voelt minder plastic fantastic aan dan gedacht, gewicht is wennen.
De originrle band vind ik gaaf, maar klittenband…? Hmm.
Dus de 2e en 3e dag op (nep) leer gezet en dat zat beter én stond ook prima.
Dus nu opzoek naar een Mercury, prima cadeau voor de feestdagen voor jezelf toch?
@Nring thanks voor de flipper actie! Heb wat extra pushpins en een tooltje om de banden te wisselen bij in de bandjes box gedaan .
@Sinned hij komt jouw kant op!
Vanochtend kreeg ik het pakketje van @GewoonD overhandigd.
Na de eerste verbazing over wie mij nu een pak ananaskroketten toestuurd, bleek de inhoud toch een appetijtelijke Swatch te zijn in plaats van bedenkelijke krokketen (excuses aan de liefhebber van deze krokketten die deze doze is gaan gebruiken )
En natuurlijk een mooie wristshot van de Swatch uit de doos.
Zonder gekheid, de Swatch waar het echt om gaat:
De eerste indrukken zijn goed. Erg licht zoals vaker gezegd, maar voelt niet goedkoop. Op de pushers na wellicht die wat fragiel aanvoelen. Maar het feit dat hij er nog zo goed uitziet, ondanks dat hij toch van hand tot hand is gegaan zegt genoeg. Op wat lichte sporen van bandenwissels na, zie hij er smetteloos uit.
Ik ga er een paar dagen van genieten en wat bandjes uitproberen en daarna stuur ik hem terug naar @Nring om met forumpensioen te gaan.
ja in die doos kwam die ook naar mij, had nog niet eens gezien dat het ananaskroketten waren
.
Veel plezier ermee!
Na 1,5 jaar op fiffer reis geweest te zijn is hij weer om mijn pols beland. En nu ik hem weer na 1,5 jaar om de pols heb trek ik dezelfde conclusie, ik heb nog steeds te smalle polsen voor een moonswatch.🫣
Ik wil iedereen bedanken die aan deze reis heeft bijgedragen. Echt verwonderlijk dat de kast er nog zo netjes uit ziet na een reis van ruim 50(?) Hf-leden. Bioceramic blijkt dus toch aardig slijtvast te zijn.
Dit horloge vervolgt zijn reis naar mijn neefje begin volgend jaar, de moonswatch is nu ik hem weer om de pols toch niks voor mij…
Bedankt voor alle bijdragen en de zorgvuldige verzending, is mijn vertrouwen in de postdiensten toch weer een beetje hersteld!
Thx voor het mogelijk maken!