Stiekem wil ik deze straks ook weer…
Er staan 4 plekken inderdaad in de Instagram post. Dat heb ik zelf ook wel gezien.
Echter zijn dat allemaal ‘openbare’ plekken, waar ik verwacht dat er een soort release event gehouden zal worden. Op geen enkel van de locaties staat daadwerkelijk een Swatch winkel. Of ze moeten net zoals afgelopen zomer uit de kofferbak van Fiat500’s 3 stuks per autootje verkopen. Maar dat zal hoogst ongebruikelijk zijn.
Overigens staan ook nog 4 verschillende maanstanden in de post, met elke locatie een eigen maanstand. Dus dat zal ook wel een betekenis hebben. 4 nieuwe varianten van de Moonswatch zou dus kunnen, en eventueel ook dat die enkel worden uitgeleverd aan de winkel(s) in de stad waar ze uitgeleverd worden.
We gaan het zien
Heel leuk weer dit, maar vooral voer voor de graaiers en handelaren die er op willen verdienen… Tenminste dat gevoel heb ik er vooral bij. Dit weekend diverse swatch winkels bezocht in Londen in de hoop eindelijk eens een leuke variant te bemachtigen. Maar na ongeveer 10x een verschillende swatch winkel over heel de wereld bezocht te hebben (Nederland, België, Thailand en nu dus Engeland) is het me nog steeds niet gelukt… En ja, ik weiger toch echt om er via MP een over te nemen voor ruim €100 meer en zo deze ‘handel’ in stand te houden. Dus leuk dat er mogelijk weer kleurtjes bij komen, maar voor de liefhebbers die er op een normale manier aan willen komen zal het waarschijnlijk onmogelijk zijn😉
Ik ben vrijdag in Antwerpen geweest, hadden ze (toen nog) veel modellen op stock, ook zelf een gekocht
Leuk nieuws voor de Swatch store medewerkers
als ik dit soort nieuws lees ben ik zo blij dat ik totaal niets geef om die moonswatches! Lekker achterover leunen en lezen hoe iedereen elkaar gek maakt.
no FOMO here baby!
Ik hoop toch echt op een 18K case & band, een handopgewonden uurwerkje er in (liefst nog metas gecertificeerd) en dan liefst nog met een saffierglazen achterdeksel.
Hier kan ik dus totaal niet om lachen.
Komt vast goed Joe!
Een gouden bracelet kun je op je buik schrijven.
Een 18k Moonswatch zou een bijzondere gimmick zijn, dat is leuk voor hardcore verzamelaars. Ik stem voor!
Amateur. Ze waren vrijdag in Berlijn allemaal op voorraad behalve de dunkelblaue.
Eikel had er eentje voor mij meegenomen man🥹
Welke wil je? Dan neem ik er de volgende keer eentje voor je mee, in Münster zijn ze ook telkens op voorraad.
Benieuwd of ze iets anders verrassends gaan doen of een herhaling van de truc van afgelopen jaar. En als het wel een herhaling is, zullen ze dan de list prijs ook stuk omhoog gooien nu ze weten dat het werkt…
Vragen, vragen… We gaan het morgen zien.
Earth of Saturn s’il vous plait.
Well that de-escalated quickly
#ontopic
En Swatch weer op de hype train.
Als oud fanboy maken ze het me wel echt heel makkelijk om dit merk los te laten.
Jammer maargoed I’ll pass.
Doe mij maar een Rolex !
Haha, tja zelfs deze amateur lukt het niet om op 2 plaatsen tegelijk te zijn😝
Het allerbeste daarboven Sjaak. Behouden vaart.