Morse is niet meer…

Gecondoleerd en veel sterkte aan alle familieleden en betrokkenen

Kleine update: ik heb net een berichtje van zijn echtgenote ontvangen, moest jullie allen bedanken voor het warme medeleven. De uitvaart is vrijdag. Wie wil kan online volgen op dit adres:

www.pues.be

logincode: wolters1953

6 likes

Gecondoleerd en Sterkte voor de nabestaanden.

Gecondoleerd, strekte voor zijn familie en vrienden,
Altijd triest zoiets te horen, rust zacht.

Ik kende hem niet persoonlijk, maar heb wel een aantal van zijn topics doorgenomen.
Stuk voor stuk mooi vastgelegd.

Gecondoleerd en Sterkte aan de nabestaanden.

De beste man één keer ontmoet op de Rikketik jaren geleden. Wat me bij is gebleven is dat het een vriendelijke zachtaardige man was met ongelooflijk veel kennis van alles op horlogegebied.
Sterkte voor alle nabestaanden.

1 like

Ik ken zijn topics, zodoende ook zijn kennis en schrijfstijl. Droevig nieuws dit.
Gecondoleerd.

Herinner mij zeker zijn bijdragen aan het forum.
Volgens mij ook een keer ontmoet. Waarschijnlijk bij het uitreiken van een HFLE, lang geleden. 2007 of 2008.
Veel sterkte voor familie + vrienden.

Dit is ook gelijk mijn eerste bladwijzer geworden!
Nuttige bijgedragen van @Morse; het ga je goed!

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor alle nabestaanden :heart::pray:

Gecondoleerd

Een groot verlies voor het forum en natuurlijk nog groter voor de familie en vrienden van Morse. Veel sterkte toegewenst. :four_leaf_clover:

(Dergelijke topics mogen wat mij betreft trouwens wel een paar dagen bovenaan vastgepind worden @Jur )

2 likes

Yup!

6 likes

Sterkte en gecondoleerd

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Iemand die ik/wij niet ken(nen), maar het voelt toch alsof één van ons weg is, puur vanwege een hobby, liefhebberij, of gewoon liefde die we delen. Dat zit diep.

1 like

Gecondoleerd @Marc_B1 en sterkte aan de nabestaanden.

27 likes

Ik ken hem niet persoonlijk maar namens een horloge liefhebber gecondoleerd aan vrienden en familie!!!

Sterkte aan nabestaanden en ieder die hem gekend heeft

Gecondoleerd. Sterkte aan de naasten.

Gr, HJR