Motormuis

Ik verkocht onlangs een horloge aan motormuis. In het onderhandelingsproces werd er meerdere malen gemeld dat het horloge niet populair zou zijn en dat het bij “geen klik” moeilijk te verkopen zou zijn. Uiteindelijk kwamen we tot een overeenkomst en werd mij vlot een redelijke prijs betaald door zijn onderneming. Ik was erg verbaasd dat het horloge al voor een paar honderd meer op zijn site (www.subdelta.com) werd aangeboden en aangeprezen op het moment dat ik mijn track and trace code verstuurd had. Hierbij gebruikmakend van mijn foto’s. Een ontvangstbevestiging bleef achterwege.

Toen ik motormuis aansprak op zijn gedrag vond hij het maar gezeur. Prompte betaling, redelijke prijs, commerciële praatjes. Wat mij betreft geen aanrader.

5 likes

Zo @windhund en ik heb lekker over jou zitten klagen. Zijn we het beiden kwijt. Biertje doen?

Sorry, you’re not my type

2 likes

Uurwerk verkocht aan Hans ,snelle betaling goede communicatie tussen beide
Echte aanrader

Ook horloge verkocht aan Motormuis, goeie communicatie, vriendelijk.
Snelle betaling en geduldig gewacht op horloge met custom made band!

aanrader

1 like

Indiaas Timestar horloge aangeboden. Binnen uur reactie van @Motormuis. Binnen nog een uur betaald. Na aankomst bleek het klokje niet (meer) te lopen, maar daar kwamen we met een plezierige correspondentie ook goed uit. Leuke, supersnelle deal dus. Bedankt Hans, graag tot nog eens!

2 likes

PADI verkocht aan Hans aka @Motormuis prettige communicatie en snelle deal :thumbsup:

1 like

Snel en heel prettig zaken gedaan met @Motormuis. Heerlijk gesproken over horloges en de 911 onder het genot van een sapje :wink:. Erg leuk kennis gemaakt te hebben. We houden contact.
Mvg. Bertjan.

1 like

Via bemiddeling van Hans voor de tweede maal een horloge gekocht van zijn broer Jeroen. Net als de vorige keer was de communicatie snel en prettig; hartelijk ontvangen en het horloge was precies zoals omschreven.

Van harte aanbevolen om van te kopen!

1 like

Mijn Glycine heel prettig verkocht aan Hans (@Motormuis). Snelle communicatie en nóg snellere betaling. Geen probleem dat ik pas een dag later in gelegenheid was het pakket te versturen. Graag tot een volgende (ver)koop, Hans! :ok_hand:

1 like

Zeer tevreden over de aankoop bij @Motormuis. Netjes verpakt en alles prima geregeld!

1 like

Een prachtige horlogedoos overgenomen van @Motormuis. Zeer goed verpakt en snel afgehandeld :thumbsup: Gewoon heel prettig gegaan, zoals het hoort wat mij betreft :grinning:

1 like

Goede transactie! Mooi bandje overgenomen van @Motormuis
Thanks!!

2 likes

Bandje overgenomen van @Motormuis

Snelle en duidelijke communicatie. Top!

1 like

Bedankt Hans voor de snelle deal en de terugkoppeling. Wie weet tot de volgende keer :+1:

1 like

Een Isofrane van Hans overgenomen, prettig contact en vlotte verzending.

1 like

Zojuist bandje ontvangen van Hand, netjes en vlotte afhandeling.

Bedankt!!

2 likes

Afgelopen zaterdag een bandje overgenomen van Hans en vandaag (dinsdag) in ontvangst mogen nemen. Goed contact en vlotte afhandeling zoals meerdere leden al aan hebben gegeven. Sluit meerdere deals in de toekomst zeker niet uit! :thumbsup:

1 like

Eergisteren aangegeven dat ik een canvas band van Hans wel wilde hebben en vandaag op de mat.

Prettige manier van communiceren, en zeer voor herhaling vatbaar. :+1:

1 like

SKX007 van Hans overgenomen: topervaring met deze vriendelijke verkoper! Snelle en nette communicatie, de volgende dag netjes verpakt verzonden en horloge in de staat zoals beschreven. Aanrader!

2 likes