Motormuis

Bandje overgenomen van @Motormuis
Makkelijk, snelle verzending en goed contact. :+1:t3:

1 like

Idem hier, bandjes overgenomen van hans. Perfecte communicatie en snelle levering. Top!

2 likes

Van Hans een bandje en een Sinn-buckle overgenomen. Vlotte deal, heldere communicatie. Aanrader.

1 like

Ik heb een bandje gekocht van Hans. Dat ging prima en ik zou het zo weer doen.

1 like

Wat onderdelen verkocht aan @Motormuis
Goede en correcte afhandeling.
Als koper zeker een aanrader👍

Bedankt Hans

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Hans a.k.a motormuis. Vlotte communicatie snelle betaling, helemaal top. Hans bedankt! En veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Even terug een bandje gekocht van @Motormuis. Goede deal en vlotte verzending. Top!

1 like

Fijne transactie met Hans! Supersnel verstuurd👍 Bedankt @Motormuis

2 likes

Turtle band overgenomen van Hans @Motormuis, snelle verzending, prima communicatie. Had nog wat vragen na ontvangst van de band, allemaal prima afgehandeld. Zou zo weer zaken met hem doen. :+1:

1 like

Het bestaande ervaringentopic niet gevonden of niet gezocht?

@Jur @Jurgen

Mooie deal gesloten met Hans, alles prettig en zeer snel rond gemaakt…
Aanrader :+1:t2:

Afgelopen week goed, snel en prettig zaken gedaan met Hans.

1 like

prettige en snelle deal met motormuis (geen idee waarom hij zich zo noemt)

2 likes

Snelle probleemloze deal met Hans @Motormuis die een Seiko van me heeft overgenomen. Prima communicatie snelle betaling, aanrader dus.
Bedankt Hans!

2 likes

2 Deals gedaan met Hans in nog geen 2 weken.
Duidelijk en snel
Absoluut aanrader!!

2 likes

Vorige week mijn Squale verkocht aan Hans / @Motormuis .
Vriendelijke en snelle communicatie, en snel tot een deal gekomen. :slight_smile:
Aanrader! Veel plezier met de Squale Hans, en wie weet tot een volgende keer!

2 likes

Snelle deal met @Motormuis gemaakt. Goede communicatie, snelle betaling en alle afspraken nagekomen. :+1:t2:

2 likes

Prettig om zaken mee gedaan te hebben!

Duidelijke communicatie en snel een deal mee gesloten. Netjes een track&trace van Hans gekregen. Ik ben tevreden :slight_smile:

2 likes

Squale 50 Atmos Blasted 1521-026 overgenomen van Hans. Zoals altijd zeer aangenaam contact over en weer, en alles tot in de puntjes verzorgd qua afhandeling. Dank @Motormuis Hans! :+1:

1 like

2 prachtige horloges overgenomen van Hans! Snelle en prettige communicatie.

Bedankt