Q-Watches

3 Natobandjes van hem gekocht en ik had volgens mij de Natobanden eerder binnen dan hij mijn geld.
Snel en fijne afhandeling en de banden zijn, zoals aangeboden, in nieuwstaat ontvangen door mij.
Thanks nogmaals

3 likes

Dit kan ik ook beamen! Altijd goed zaken doen.

1 like

Hier ook positieve ervaringen!

1 like

En andersom zijn mijn ervaringen met jullie net zo positief. Het blijft een gok om een horloge te kopen bij iemand die je niet persoonlijk kent. Maar hier op het forum met gelijkgestemden is dat toch anders als op buitenlandse sites of MP. Naast de kennis die ik hier opdoe heb ik dank zij jullie weer mijn verzameling kunnen uitbreiden :slight_smile:

2 likes

Horloge verkocht aan Roel, geen gezeik en lekker snel. Een aanrader!

Eric

1 like

Horloge gekocht van Roel. Bij de f2f overdracht wat horlogepraat uitgewisseld en ondertussen de band op maat gemaakt, top.

Afgelopen week een horloge van MotoSkooly gekocht en ben er tevreden over hoe het allemaal verlopen is.
Snelle en duidelijke communicatie. Zodra ik het geld overgemaakt had heeft hij alles netjes verpakt en gelijk opgestuurd. Helemaal super! Nogmaals bedankt!

1 like

Leuke deal met Roel gesloten, enthousiaste liefhebber met verstand van zaken. Aanrader!

1 like

Prima deal gesloten met Roel. Aanrader!

Henk

1 like

Heb nu een groene Deep Blue dankzij Roel; alles is top verlopen, bedankt! :+1:

1 like

Ik heb uiteindelijk niets gekocht maar wel prettig contact gehad over een mogelijke aankoop!!

Groet,
Ed

1 like

Fijn en duidelijk contact, razendsnelle betaling en bericht bij ontvangst. Prima deal! (Tu)

1 like

Twee Seiko’s uit mijn collectie aan Roel verkocht en kan dit sympathiek HF-lid enkel maar van harte aanbevelen : vlotte en vriendelijke communicatie - snelle betaling = aanrader !!!

Bedankt en veel draagplezier !!!

1 like

Een horloge verkocht aan Roel, ik was in de buurt en heb deze bij hem langsgebracht.
Erg fijne ontvangst, wat gedronken en gezellig gepraat over horloges.
Zeker een aanrader om zaken mee te doen, een echte liefhebber :thumbsup:

1 like

Vorige week heb ik van Roel een Tissot Navigator overgenomen. De communicatie verliep vlot alsmede de verzending. Het horloge was bovendien goed ingepakt. Tot dusver ben ik zeer content met mijn aanschaf. Bedankt!

1 like

Ik heb een leuk tropic style bandje overgenomen van Roel, snelle afhandeling en goede communicatie

1 like

Leuke deal met leuke gast :+1:

Zeker voor herhaling vatbaar, moeten we vaker doen :wink:

1 like

Een uitstekend contact gehad, snel informatie geleverd. Geen gezeur, goed zaken doen. Een fijne manier om een aankoop te doen. Zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Horloge overgenomen van Roel, de prachtige grote oranje groene Elix duikert. Erg lekkere klok hoor.
Prima zakendoen met @MotoSkooly snelle en gedegen coms, prima verzending!

1 like

Stuckx Bull overgenomen, aangeboden voor de very early-bird price. Mooie “forum-spirit”, vlotte communicatie. Aanrader.
Leen

1 like