Mr_brakke πŸ‘πŸ»

Twee horloges verkocht aan Jeroen @mr_brakke, zeer vriendelijke man, heldere communicatie en overduidelijk een enthousiaste liefhebber! Top! :+1:t2:

1 like

Vandaag een TAG Heuer Aquaracer verkocht aan @mr_brakke. Leuke overdracht en een snelle en duidelijke manier van communiceren. Prima dus :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @mr_brakke. Zeer enthousiaste en leuke communicatie met een liefhebber. Zeer snelle betaling en gelijk reactie dat het horloge ontvangen was. Dit is waarom verkoop in het forum zo fijn is. Veel plezier met het horloge Jeroen!

1 like

@mr_brakke heeft een prachtig horloge gekocht welke ik had aangeboden voor een horloge maatje.

Fijne afhandeling en prettige communicatie.
Met de complimenten van @g.van.d.

:ok_hand:

1 like

Seiko verkocht aan @mr_brakke. Goed bod gekregen, dicht in de buurt van mijn vraagprijs. Snel geregeld, snel betaald, prettige communicatie. Aanrader dus :+1:

P.S. Die kwalificatie geldt niet voor diegene die een bod deed van 23% van mijn vraagprijs. Kom op, dit is een forum, geen MP. Het kan ook anders, zoals mr_brakke illustreert :wink:

1 like

Bedankt @mr_brakke voor de snelle deal.

Aanrader.

1 like

Mijn SKX verkocht aan @mr_brakke.
Goede communicatie en afspraken.
Fijn om zo een mede forumlid te helpen.
Helaas geen tijd genomen om de vriendelijk aangeboden koffie te proberen, maar wel heerlijk even over horloges kunnen kletsen. Dank voor de fijne deal.

1 like