(tu) in 1 keer goed
Ook wel een leuke klok.
http://www.ablogtowatch.com/itanano-phantom-carbon-automatic-49-watch-review/
Ook in Quartz te verkrijgen.
Igor Schreef:
Ik bedoel ook eigenlijk Seiko in het algemeen.
Wat ik om me heen zie… en ik zie nogal wat mensen
op een dag… heeft 7 vd 10 een Seiko om de pols.
Niks mis mee hoor maar dan toch liever een mooie
Tissot etc. voor dat geld
+1
MT043 Schreef:
Met Festina, citizen etc. krijg ik gewoon geen
klik. Tissot en dan vooral de t-touch vind ik wel
weer erg gaaf.
Iedereen zijn ding… Ik denk dat het ook gewenning is… Het blijft een emotie product, ik had ooit nooit een binding met Citizen, toch een keer een Skyhawk gekocht, omdat ik de Hamilton Flight Timer in het echt vond tegenvallen…
Ik dacht misschien een leuk alternatief en anders gaat ie weg. Inmiddels een tweede Citizen erbij gekocht (Navihawk) en nog 1 gekregen van mijn vader… Inmiddels draag ik van mijn collectie eigenlijk alleen nog maar Citizen (vooral de Skyhawk)… Mijn Steinharts happen stof, mijn TW’s vind ik ineens niet meer boeind, en een Seiko die ik hier recentelijk 2e hands gekocht heb ik alleen nog maar op vakantie gedragen. Mijn mening, soms kan een horloge naar je toe gaan groeien en zelfs de duurdere horloges achter zich laten… Vreemde wereld.
RicoW Schreef:
http://www.poljot24.de/neuheiten-news-poljot24/pol
jot-international-zar-nicolai-ii.htmlAls het je smaak is, prachtig!
Zeker prachtig, jaren terug getwijfeld om er één te kopen. Wat mij wel opvalt is dat de prijzen enorm gestegen zijn op deze site en dan praten we niet over een paar tientjes…
jeronimo Schreef:
Ook wel een leuke klok.
http://www.ablogtowatch.com/itanano-phantom-carbon
-automatic-49-watch-review/Ook in Quartz te verkrijgen.
Stond pas nog in het verkoopgedeelte van dit forum 1tje te koop.
Idd wel een apart klokje. En je bespaart ook nog 200,- hahaha
Met een Seiko zit je nooit mis, en zeker ook niet met Oriënt.
Deze heb ik recent gekocht (ruim onder de €300, al is de reguliere adviesprijs veel hoger):
Gr. Marc
Zeker prachtig, jaren terug getwijfeld om er één
te kopen. Wat mij wel opvalt is dat de prijzen
enorm gestegen zijn op deze site en dan praten we
niet over een paar tientjes…
Heb hem zelf ook gekocht, veel positieve reacties op gehad.
Een gebruikte Tag Heuer 1500 quartz uiteraard. Waarom genoegen nemen met minder
Als je in heel je leven meer
dan 2 monsters in Nederland spontaan spot is het
extreem veel denk ik.
+1 afgezien vh forum, ben ik in nederland nog niet eerder n monster spontaan in t wild tegengekomen.
en ik ben n gluurder
Monaco Schreef:
Tissot Le Locle is via via wel voor 300 euro te
vinden volgens mij
visodate vind ik ook n erg mooie tissot. ook ouderwets, zonder dat t zo klassiek aanvoelt.
zat heel erg te twijfelen toen ik bij seriouswatches was. ze hebben wat tissot’s in de aanbieding waaronder de visodate voor <300.
ik twijfel nog steeds als ik m weer zie. stijlvol horloge die iets vintage heeft
MT043 Schreef:
-------------------------------------------------- Tissot en dan vooral de t-touch vind ik wel
weer erg gaaf.
had bij seriouswatches n paar leuke in de aanbieding gezien voor minder dan dat ik bij n juwelier kan afdingen :+
misschien iets voor jou? ik meen n geheel metalen, 1 met rubber en nog n andere dacht zonder heel veel sensors te hebben gespot.