Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met je horloge dat je er veel plezier aan mag beleven maar dat zal wel lukken denk ik
gr Pieter
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met je horloge dat je er veel plezier aan mag beleven maar dat zal wel lukken denk ik
gr Pieter
Ja ik heb hem zelf uitgekozen bij de juwelier.
Nee, ze hebben hem neit met blauwe wijzers, alleen nog met een zwarte dial dacht ik.
Bedankt voor alle reacties, veel plzier zal ik er zeker van hebben. Heb hem nu een dag en hij draagt echt ontzettend fijn.
Alleen het valt me op dat Edox bijna niet genoemd wordt op dit forum. Waar komt dit door. Is het niet bekend, of hoe zit dat precies, misschien iemand meer informatie over dit merk?
Met google kom je wel het een en ander over de geschiedenis van Edox te weten.
Ze bestaan, net als Breitling, 125 jaar.
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en deze mooie klok.
Ja, maar breitling is toch een stuk bekender.
Ik neem dat als ze al 125 jaar bestaan, ik een goede keus heb gehad i.v.m. kwaliteit?
Heb dat natuurlijk ook wel gevraagd bij de juwelier. Maar forumleden weten meestal meer over kwaliteit van horloges denk ik:D
Da’s een mooie, orginele klok (tu)
Veel plezier ermee
Martin
Ik vind het een erg mooi horloge. Ik heb bij de vorige versie serieus overwogen 'm te kopen maar heb het uiteindelijk niet gadaan. Deze doet me toch weer overwegen…
Als je op hun website kijkt, dan zie je dat ze voor de mechanische horloges ETA en Valjoux uurwerken gebruiken, die ze zelf aanpassen. Nu, die uurwerken zijn kwalitatief gewoon goed, dus dat zit wel snor!
Overigens is die 125 jaar geen garantie voor kwaliteit. Merken kunnen ook degraderen:(
Ja Henrik, er zijn zoveel mooie horloges.
Ik ben nu pas 18 & dus student.
Veel moois kan ik me niet aanschaffen.
Heb deze week nog ene teleurstelende beslissing moeten nemen:(