Proficiat! Die gesp vind ik wel bruut zeg. Draagt het niveau van een rubberbandje meteen omhoog imho.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst,veel draagplezier gewenst.
Gaaf klokkie, proficiat!
Erg, erg mooi
Gefeliciteerd met je eerste. Mooi horloge. Bij De Bijenkorf gekocht?
Thanks en klopt 
Gesp lijkt me wel nogal gevoelig voor krassen of valt dat mee?
Goede keuze en geniet ervan 
Ja, dat lijkt mij ook. Kan goed zijn dat ik over een jaar al een nieuwe gesp wil bestellen.
SA Schreef:
Ja, dat lijkt mij ook. Kan goed zijn dat ik over
een jaar al een nieuwe gesp wil bestellen.
Ja en nee. Nieuwe is vaak het mooist en het makelijkst.
Maar wil je het jaar erop weer een nieuwe gesp kopen? En het jaar daarop weer 1? Want als je em blijft dragen, zoals je gewend bent, dan heb je die krassen een jaar later er weer op.
En met die rechte vlakken is het imho relatief makkelijk om em te borstelen en te polijsten.
Nice!(tu)
Geniet ervan!
Groeten.
Noel.
Heb je een punt. Als borstelen en polijsten goedkoper is dan een nieuwe gesp, dan doe ik dat wellicht. Tegen die tijd zal ik hier wel vragen naar een goed adresje om dat te laten doen. Nu probeer ik krassen en vegen zoveel mogelijk te voorkomen 
SA Schreef:
Heb je een punt. Als borstelen en polijsten
goedkoper is dan een nieuwe gesp, dan doe ik dat
wellicht. Tegen die tijd zal ik hier wel vragen
naar een goed adresje om dat te laten doen. Nu
probeer ik krassen en vegen zoveel mogelijk te
voorkomen
Wat je ook kunt doen als het zo ver is, dat je het zelf probeert. Ik bedoel, als je toch al overweegt het te laten doen of te vervangen. Het gepolijste gedeelte kun je doen met wat Cape Cod en de matte gedeeltes doe ik met de groene zijde van een spons.
Hmm geen verkeerd idee, als ik m dan toch wil vervangen heb ik niks te verliezen, thanks!