Mysterieus 🙄 ....Iemand deze ooit gezien??

Ah…ja…ik weet het ook niet precies, de Amerikaanse adelaar heeft op plaatjes vaak ook nog wat in zijn poot…Citizen is Japans…misschien wel een Japanse adelaar :grin:

1 like

Aparte verschijning. Wijzerplaat komt niet overeen met het nummer op de tag, maar dat had je zelf ook wel gevonden. Ben benieuwd of Citizen nog wat van zich laat horen.

1 like

Fascinerend hoe een Citizen mysterieus kan zijn. Dat heb ik al regelmatig wanneer ik aan het uitzoeken ben wat voor vintage Invicta’s ik voor mij heb. Daar is geen informatie over bekend. Dus, extra lastig.

1 like

Inderdaad…de verkoper zegt dat het typenummer BL1250-04L klopt met het model maar dat ze een verkeerde foto hebben geplaatst…zowel het typenummer BL1250-04L als BL1250-55E (is volgens mij het juiste nummer voor de zwarte versie) laten allebei via google de zwarte versie zien :flushed:

1 like

Helemaal lastig :sweat:

Misschien heb je wel een über zeldzame Citizen toegestuurd gekregen die super veel waard is. :laughing::laughing::laughing::grimacing::grimacing:

2 likes

Dat zou gaaf zijn :stuck_out_tongue_winking_eye: …maar het gaat er mij meer om of dit wel origineel is en geen hele goeie mod ofzo :thinking: …Maar misschien wel een LE …er staat op de leren band ‘Thailand’ en de laatste tijd komen daar wel veel LE van Citizen vandaan…

1 like

Klinkt plausibel, ze gaan daar in Azië helemaal los met die LE’s :smirk:

En als je een passende stalen band hebt… Ik zeg lekker houden dan :ok_hand:t3:

1 like

Denk het wel…maar dan van deze, op het eerste gezicht lijken het precies dezelfde kasten maar ja…dan moet de endlink nog passen natuuijk…

Waarom zou het niet passen? Ik kan me niet voorstellen dat de kasten verschillend zijn…

2 likes

Je weet het nooit…pas als ik het heb geprobeerd, ga vd week eerst afwachten op een mail van Citizen :+1::grinning:

2 likes

Endlink past precies :+1::grinning:

2 likes

Yes…yes :blush: …email van Citizen gehad en ze bevestigen dat het een bestaand model is en de klantenservice zegt dat het in hun systeem bestaat als de BL1250-04L…Wel raar dat het typenummer via google geen info geeft :thinking:

3 likes

Dan heb je blijkbaar een uniek/weinig voorkomend horloge aangeschaft. Grappig hoor. Ik zou het nog een keer proberen om een Signature aan te schaffen. Wie weet wat je dan weer thuis krijgt. Veel plezier ermee.

1 like

Ja inderdaad :+1::joy: …3x is scheepsrecht zeggen ze…gellukkig allebei goed afgelopen…de volgende die ik bestel is via Amazon :+1::grin: