N.A. 2 x Rolex GMT - Master II: 1 x 116710BLNR en 1 x 16710 Pepsi (+ Coke)

Mijn beste,

Chapeau.:+1:
Heerlijk hoor dat Rolex-Rentenieren!!

Maar voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Pffft :heart_eyes::heart_eyes:. Wear them Fidel Castro style :sunglasses::sunglasses:

1 like

Man, Man, man. Sprakeloos. Driewerf hulde.

1 like

Shit hey… koopt gewoon ff twee Rolexen! Top! Wear 'm with pride!

1 like

Smart move! Rente gaat alleen maar naar beneden en nu heb je er ook nog eens veel plezier van.

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinsten.

1 like

leuk om te zien hoe de gmt eigenlijk in dikte gegroeid is maar de diameter gewoon hetzelfde is.
De 16710 lijkt door zijn fijnere bezel en smalle lugs/crownguard echt veel kleiner.

Mooi setje is het wel :+1:

3 likes

Wow vooral die pepsi vind ik gaaf

1 like

Mooie set hoor! :+1: Spaar ze alle 6 :grin:

Inderdaad, je kunt spaargeld dat boven de vrijstellingsdrempel voor de belastingen komt beter van je spaarrekening af halen.
Mijn vrouw doet bij ons de boekhouding, zij lost het ‘spaargeldprobleem’ helaas niet op door horloges te kopen “je kunt er toch maar één tegelijk dragen!?” (ze heeft er zelf 5, waaronder twee Omega Constellations :joy:).
In plaats daarvan boekt ze 5 x per jaar een vakantie, zo blijven we niet te al te veel boven de drempel :grin:.

Geniet van je prachtige horloges!
Erg hè, die keuzestress elke ochtend… :wink:

6 likes

Zo, dat is een mooie set!

1 like

Schitterend! Geniet ervan.

1 like

Wat sick! Schitterend!:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wat een mega set zo zeg… Ppfff

1 like

Nondeju, wat een gaaf trio!
Misschien wel een beetje GMT overkill. Divers is je collectie niet meer, maar wel super gaaf.

Hoe zie jij je keuzemomenten voor je? Een sterk rechtvaardigheidsgevoel doet je verlangen naar Batman. Voor feestjes de Coke?

3 likes

Jemig, je derde GMT-Master in 3 weken!? Aardig gemiddelde :ok_hand:

Gave horloges hoor! Veel plezier ermee!

1 like

Holy! Denk dat er weinig grotere GMT-freaks rondlopen op deze aardkloot.

Proficiat, prachtig trio!

Grt. Erik

1 like

Je trekt te snel een conclusie. Mijn collectie bestaat uit meer dan 3 x Rolex GMT - Master II. Zo zijn er nog diverse Omega’s, Longines’, Chopard, een Tudor en een SINN.[quote=“Siedo, post:33, topic:118319”]
feestjes de Coke?
[/quote]

Ik ben niet zo’n feestbeest, hekel aan zelfs…

Grt. Marco

7 likes

Mooi trio zeg. Van harte!

Hi Marco! Leuk om te zien.
Na jouw bezoek en jouw verhaal over HF, heb ik mijzelf ook weer aangemeld.
Veel plezier met je trio :wink:

Danny

2 likes

Hoi Danny,

Dat aanmelden hier gaat wel iets makkelijk dan bij het forum wat jij sponsort, niet dan?:wink:

Grt. Marco

2 likes

Nog niet gelukt dus? Hm jammer.