N.A. Blancpain 5000-1210

Na 15 Jaar verschillende Rolexen te hebben gehad ben ik vandaag voor het eerst echt vreemd aan het gaan…dit kan wel eens mijn daily beater gaan worden.

Uiteraard heb ik naast Rolex wel meer horloge merken gehad, maar nog nooit iets wat in mijn ogen hoger in de ranking staat dan Rolex.

En toen kwam deze schoonheid voorbij…de Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe, uitgevoerd in titanium…pfff op slag verliefd.
Eerst nog wel getwijfeld over de 43MM kast maar hij is zo makkelijk draagbaar op mijn 18cm pols, dus die twijfel was snel weg.

Die Wijzerplaat met Vertical brush😍 en het idee dat het geen massa productie is maakt dit voor mij wel echt een top aankoop, ik denk dat ik vandaag nog wel een paar keer naar mijn pols loer…

133 likes

Jaaaa prachtig! Hoe meer Bathyscaphes, hoe beter! Gefeliciteerd! :tada:

4 likes

Echt een prachtig horloge :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Van harte. Echt schitterend!

1 like

Lekker! Van harte!

1 like

Proficiat! :grin:

1 like

Wat een schoonheid! Gefeliciteerd en geniet er van.

1 like

Echt een tof ding! Geniet ervan :ok_hand:

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd, errug mooi :wink:

1 like

Heeeel mooi! Gefeliciteerd. Zeker weten dat het loeren wordt naar je horloge. Geniet ervan.

1 like

Hij is mooi! Jij komt niet meer tot veel actie vandaag. Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Top ding. Erg mooi.

1 like

Fantastische wijzerplaat zeg! Veel plezier van deze beauty!

Gefeliciteerd !
Voor mij iets te netjes maar veel plezier ermee.

1 like

Een beauty van de bovenste plank! :ok_hand: Van harte en geniet er met volle teugen van! :slightly_smiling_face:

1 like

Echt een prachtige aanwinst :star_struck: veel draagplezier gewenst.

1 like

Prachtige, stijlvolle aanwinst! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooi horloge, blijf vooral veel foto’s sturen!

1 like

Het blijft mijn favoriete merk, dus je kan niet stuk hiermee :grinning: :ok_hand:

1 like