N. A. een andere Black Bay

Ja, die is duidelijk mooier, gefeliciteerd man :ok_hand:t4:
Hoe vergelijk jij die met de 65?

1 like

BB58 is een mooie upgrade, erg mooi horloge! Geniet van deze aanwinst :slight_smile:

1 like

Absoluut tophorloge! :ok_hand: Van harte met je nieuwe aanwinst! :smile: :+1:

1 like

Gaaf horloge! Modern, maar toch met een vintage vibe. De snowflake wijzers zijn ook geweldig. Gefeliciteerd met je aanwinst. :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge !!

1 like

Tsjah… ik heb een zwak voor Tudor. Heb zelf de 79220N met ETA uurwerk en dat is “my precious” zeg maar :stuck_out_tongue:
Hoewel ik de liefde voor de BB41 snap, snap ik ook zeker dat de BB58 deze van de troon heeft gestoten! Soms kan het raar lopen, en het zijn beide mooie horloges, al zou ik zelf ook de BB58 verkiezen. Geniet er van, en lekker het HF vol spammen zou ik zeggen!! :smiley:

1 like

Top zeg!! Gefeliciteerd, erg mooi horloge, geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd en dat het voorlopig nog maar niet begint te kriebelen, zodat je lang van deze Tudor kan genieten. :wink:

1 like

Prachtig horloge. Veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd. De mijne heeft me rust gegeven. Het is een icoon in wording. Eigelijk wilde ik een blauwe BB36 erbij hebben maar mijn voorkeur voor duikers zorgen ervoor dat ik daarvoor een andere keus ga maken.
Heel veel draagplezier.

3 likes

Je kan met zo snel verkopen ook snel toeslaan! De BB58 heeft iets, hij spreekt mij ook erg aan. Eindelijk een mooie duiker die niet 45mm groot is. Ik hoop dat andere merken het voorbeeld volgen naar iets kleinere maten. Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig!

1 like

Prachtig uurwerk. Had hem ooit vast bij een AD en niet meegenomen. Nog steeds af en toe spijt van! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

1 like

Geniet ervan! De BB58 is een verdomd aangenaam horloge.

1 like

Ja dat was wel het eerste waar ik aan dacht :grin:het is net een 65 met die gouden wijzers en domed saffier :roll_eyes:. De 58 draagt ook wel als de 65, de 40 mm dan hoor.
Stalen band is dezelfde maat maar de kwaliteit van de Tudor band is wel weer een niveau hoger.

5 likes

Lekker hoor!
Gefeliciteerd en geniet ervan!:heart_eyes::+1:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd man :ok_hand::+1:

1 like