NA : 11-11 China aankoop 😁

Geen probleem :clinking_glasses:. Valt me tegen dat er geen badge is voor het corrigeren van de legende mbt nieuwe Seiko’s :stuck_out_tongue:.

4 likes

Niet slecht voor dat geld :+1:

Volgens mij worden deze goedkope SII uurwerken niet in Japan maar in China gemaakt. Logistiek geen probleem dus :slight_smile:

1 like

Ik heb net hetzelfde gedaan! Cadisen gekocht, en binnenkort de NH36 transplanteren naar een SKX :stuck_out_tongue:

3 likes

En dat zegt ook niemand. De NH uurwerken worden in China gemaakt door Time Module Inc. Wel een onderdeel van Seiko Insturments (vandaar de letters SII op de rotor).

1 like

Zal je n.a.w. merken dat de lengte van de stem anders is.

Wow, mooi ding hoor! Dit lijkt me een mooi horloge om te
oefenen… Kun je ons helpen hoe je zoiets bestelt @Tjin75 ?

Goed idee!
Is dat een reden om de misses buiten te zetten?
LOL

Ik heb er een half jaar geleden twee van gekocht voor twee personen in mijn familie, zij dragen hem dagelijks en zijn er echt heel tevreden over.
En dit zijn noeste arbeiders he, die saffiertjes worden echt op de proefgesteld hoor, normaliter kochten ze elk twee jaar een nieuwe citizen Quartz van 50-75€ en dan maar krassen met die dingen totdat je niet meer door het glas kon kijken en dan weer een nieuwe halen…
1 cadisen heb ik wat bijgesteld want die liep zo’n 15 sec per dag achter, nu maar plus 2 sec. Over die andere geen klachten ontvangen mbt de precisie…
Maar je kan hem natuurlijk allleen voor het uurwerk kopen, maar voor normale mensen is dit gewoon een goed horloge!

3 likes

Dat leek me nogal logisch, gezien de vorm van de kast ook anders is.
Geen zorgen, daar heb ik er nog van liggen, op lengte.

Voor dat geld prima klokje plus uurwerk :+1:

Moet jzwe dan ook een aanrekening verwachten van de douane? A,angezien ze meer dan 22€ kosten…

Bij Ali Express wordt alles verzonden als “5 Euro” ofzo. Nog nooit iets bij hoeven betalen.

3 likes

Nee hoor, heb er niets bij hoeven te betalen. Heb later nog twee andere Chinese horloges voor mijzelf bijbesteld, ook geen aanrekening van de douane gekregen.

1 like

Ja of het is verzonden als promotiemateriaal. :grin:

2 likes

Hier een Cadisen met een Miyota 9015 onder de kap. Net binnen. Heb verschillende Chinese horloges o.a. Guanquin, Cadisen en Starking. Bevallen erg goed.

5 likes

Toe maar, met diamant!
:roll_eyes:

3 likes

Ik ben geen fan van de nepdiamant, maar verder lijkt het op de foto op een prima afgewerkt horloge. Veel plezier met je nieuwe aanwinst :+1: .

1 like

Een gevalletje als je niets leuks te zeggen hebt, houd dan gewoon je mond. :wink:

6 likes

Als ik het goed heb is het geen nepdiamant.
Had ooit een review van zo een Australiër gezien.

1 like