NA 2024 survivors

Alles wat in de collectie is gekomen in 2024 zit er nog in.

1 like

Plaatjes :blush:

1 like

Maar één aankoop in 2024, ook een blijver :ok_hand:t2:

18 likes

Deze twee gekocht in 2024 en blijven allicht lang in mijn bezit. Hoe langer ik een horloge in bezit heb, hoe meer herinneringen ik er mee opbouw. De Oris kan om die reden nu al niet meer weg.

10 likes

Die op de derde rij vierde van links zou ik zeker houden.

1 like

Dit jaar 2 oudjes laten reviseren, 3 nieuw gekocht, en 3 overgenomen op dit forum

Nog 1 gekocht maar ook al weer verkocht, miskleun van 2024, zeg maar.

7 likes

Van de horloges die in 2024 kwamen, zijn dit zeker de blijvers (ook na 2025):

11 likes

Mijn enige aankoop in 2024, zo’n anderhalve week geleden. Absoluut een blijver!

Maar de belangrijkste NA is dit erfstuk uit 1981 van mijn vader die in augustus dit jaar overleden is. Die gaat uiteraard nooit meer weg.

17 likes

Daar werd aan gewerkt! Helaas ben ik momenteel niet in de gelegenheid om foto’s te maken en moest ik ze uit mijn filmrol plukken-- om daarna te worden begroet met de mededeling dat ik maximaal vijf foto’s per keer mag uploaden dus moest het opnieuw :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Dit zijn volgens mij alle nieuwe aanwinsten van dit jaar. Zoals gezegd zijn ze er ook allemaal nog.

6 likes

Hahaha. Zijn er gelukkig maar een paar :sweat_smile:
Thanks voor zoeken en delen!

1 like

Leuk topic, heb meerdere NA gehad dit jaar maar 3 daarvan zijn nog in mijn bezit.
De Tag Heuer Aquaracer zelfs vanaf eind januari wat voor mijn doen best bijzonder is :sweat_smile:

12 likes

Die Edox mag wel blijven toch?

1 like

Fraaie Minase. De Nori zou ik graag ooit nog eens op de kop tikken, maar betwijfel dat dat zal gebeuren of toch tenminste voor een voldoende betaalbare prijs.

1 like

Ja, ook erg mooi. Zal niet makkelijk worden. Ben blij dat ik deze in die ene week in september (toen het kon) kocht.

1 like

Plaatje! :heart:

6 likes

Dank je. Maakt voor mij ook alle verwachtingen waar.

1 like

Deze twee, dat is ook de hele collectie :roll_eyes:

13 likes

Voor mij precies 0 stuks.
Volgens jaar beter :smile:

2 likes

Weinig gekocht dit jaar, maar deze mogen door.

Gr, Vigorelli

9 likes

Deze twee:

Toch weer Seiko’s :joy:

9 likes