Was zelf ook eerst naar de groene op zoek. Maar daar is wat minder goed op af te dingen en is ook limited editie. En dit is in principe het zelfde horloge met een ander lakje erover.
Ja die groene bronzen versie zou mijn absolute voorkeur hebben.
Maar jouw versie is uiteraard ook moddervet!
Die is erg gaaf!
Prachtig.
Mooi en bijzonder👍
Van harte proficiat en wat een prachtig horloge.
Wat een beauty
Prachtig. Leuk om eens een keer een totaal ander horloge te zien. Alles klopt bij deze i.m.o.
Te gek, van harte
Heel mooi! Gefeliciteerd!
Is dat een Zündap op de achtergrond…?
Wow, prachtige NA. Gefeliciteerd! Dit horloge staat ook op mijn wensenlijst, maar dan de nieuwe versie met blauwe dial. Zowel op de leren band als op de stalen/titanium band ziet die er fantastisch uit. Veel plezier met je nieuwe horloge.
Bijzonder horloge; gefeliciteerd!
Erg mooi! Ook die lume Ik zag van de week een plaatje of artikel langs komen van de blauwe variant op de bor band
Geniet er van! Mooie foto’s ook
Leuk hoor! Echt eens even heel wat anders. Zo te horen is-ie op de goede plaats beland. Veel plezier!
Gaaf hoor. Helemaal met die lume.
Sommige horloges zijn het waard om er op te wachten. En deze valt zonder meer in die categorie. Schitterend.
En iets wat je niet elke dag tegenkomt.
Geweldig die lumen!
Gefeliciteerd
Mooi hoor!
Een stijlvol horloge wat gewaardeerd zal worden door kenners, liefhebbers en leken!
Leuke foto’s ook, met als climax die lume
Heel mooi horloge geniet ervan!! Vooral de lumeshot met die wereldbollen is prachtig.