Gaaf zeg. Mooie foto’s ook. Geniet ervan.
Veel draagplezier, gaaf horloge. Mooi ook die lume!
Een prachtige en bijzondere aanwinst!
Heel veel plezier ermee gewenst!
Übercool! Tof ding man. Gefeliciteerd.
Kun je er wat meer over zeggen, functioneel gezien? En qua specificaties?
Wat een tof ding, en toen zag ik de lume…
Heel mooi, congrats!
Heel vet man :). Veel plezier ermee.
Mooi zeg! Veel plezier ermee!
Deze had ik nog niet gezien, maar hij is wel ERRUG mooi hoor👍🏻
Prachtig, vooral die lume doet het leuk op de foto. Maar is hij niet erg groot?
Heeel erg gaaf! Chapeau
In principe is het een world timer die op zowel noorderbreedte als zuiderbreedte alle tijdzones weergeeft (deze draaien dus ook mee). De rode puntjes staan voor de hoogste bergtoppen per continent als ik het goed heb (iets met seven summit?) op 9 uur vind je nog een gmt functie en op 3 uur datum aanduiding. Hij heeft echter geen seconde wijzer. 42mm diameter en rond de 12mm dik dacht ik. Zit een basis uurwerk met een module erop volledig aangepast door MB. Ik denk dat de TS hier wel wat meer over kan vertellen.
Ze zijn erg trots op de 1858 modellen en ik snap ze wel. Prachtige (originele) horloges welke echt goed in elkaar zitten!
Wauw die lumen! Schitterend👍
Een wens vervuld, heel mooi! Veel en lang plezier toegewenst.
Dank je.
Prachtig horloge, veel plezier ermee
Heel gaaf horloge!! Veel draagplezier gewenst!
Functioneel gezien heeft het een 2 gmt functies. De eerste is de subdial op 9 uur waar je een extra tijdzone in kan stellen. De 2e is het overzicht van alle meridianen die op iedere 15 graden van de noordelijke en zuidelijke halfrond en zijn doorgetrokken, waarbij iedere 15 graden een uurtje erbij of eraf is. Nou is dit gebaseerd op waar om 12 uur de zon het hoogst staat, maar sommige landen zoals wijzelf pakken gewoon +1 terwijl we dichter bij de gmt zitten als +1 (15°). Je moet ook wel goeie ogen en een beetje geografische kennis hebben om dit functioneel te gebruiken, maar het is wel super fraai geïntegreerd en op zichzelf al een kunstwerk.
Yup. Zeker ook de lumeshot is om van te smullen. Echt heel cool. Kende het model niet, maar dit is erg tof.
Mooi en bijzonder horloge. Dat is gewoon een kunstwerk(je)!
Daar blijf je naar kijken. Gefeliciteerd hoor.