NA 🚀 321

Proficiat met deze NA! IMHO de allermooiste speedy, wat zeg ik, de allermooiste Omega!!

1 like

De diameter van het glas is in beide horloges 280 mm. Optisch lijkt de open caseback van de 321 wel groter, maar dat komt door het ontbreken van de crownguards en twisted lugs.

1 like

Vrij snel na het plaatsen van deze NA kreeg ik een berichtje van @WatchWalker met de vraag of ik interesse had in een houten plaatje van het 321 uurwerk. Daar kon ik uiteraard geen nee tegen zeggen en het pakketje was al onderweg voordat ik de verzendkosten kon overmaken. Ik ben er erg blij mee, dus @WatchWalker, nogmaals bedankt! :+1:

8 likes

Jep… heul gaaf.
Waardige grailwatch en één van de beste speedy’s die de afgelopen jaren is uitgebracht.
Veel plezier ermee!

1 like

Plaatje van een plaatje!

3 likes

Werkelijkwaar een schitterend horloge! Geniet ervan!

1 like

Beter laat dan nooit: gefeliciteerd!!! Het is mijns inziens de beste Speedmaster die je kan kopen (als het je lukt). Prachtig tijdloos, vintage looks met moderne techniek en afwerking. Helemaal top! En de vierde op het forum :+1:t3:

1 like

Ik heb em ook ff geliked na 2 jaar :upside_down_face: Strak horloge :ok_hand:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met deze mooie handgemaakte Speedy 321.
I like it! :grin:

1 like

Prachtig! geniet ervan!

1 like

Denk dat het niet de vierde, maar zelfs de eerste op het forum was. Jij en ik volgden een stuk later. Trendsetter die @stuiverduiker :v:

2 likes

Congrats, wat een prachtige NA!
En mooie foto’s, dank :ok_hand:

1 like

Prachtige NA! Veel plezier met deze topper😎

2 likes

Misschien heeft hij hem wel niet meer :joy:

Nu alweer weg?

Ja dat weet ik niet… was al een oud topic :grimacing::wink::joy:

1 like

:rofl:

1 like

De lange indexen op deze wijzerplaat, en het ontbreken van “Professional” maakt het echt een waanzinnige Speedmaster

1 like

Alsnog bedankt!

Alsnog bedankt!

Alsnog bedankt!

Alsnog bedankt!

Er zijn er inderdaad 4 binnen het forum ja. Na ruim 2 jaar nog steeds super blij mee! :smiley:

Alsnog bedankt!

Alsnog bedankt!

Bedoel je deze? :face_with_raised_eyebrow:

:arrow_down:

Is dat zo? :face_with_raised_eyebrow:

:arrow_down:

Een fatsoenlijke korte broek kan er tegenwoordig niet meer vanaf zie ik… :joy:

4 likes

@MannetjeMar check :point_up_2::point_up_2::point_up_2:

Hij heeft hem nog wel degelijk!:+1::ok_hand::v:

2 likes