Deze Meistersinger staat je goed en past perfect op de pols. Heel mooi! Gefeliciteerd
Prachtige combi deze kleur wijzerplaat en suède bandje. Gefeliciteerd met je NA. De zon schijnt weer inmiddels
Veel plezier met je mooie nieuwe aanwinst.
Gaaf zeg! Ik vind ze normaal ook te groot maar deze 36 zou ik zo aanschaffen, om de pols slingeren en een tijdje laten zitten. Gefeliciteerd!
Mooi zeg. Heel veel plezier ermee.
Wat een prachtige Meistersinger en schitterende combinatie met de band. Staat je goed
Erg mooi horloge, gefeliciteerd. Mijn advies is het suède wel in te spuiten ter bescherming. Hetzelfde eigenlijk wat voor suède schoenen ook nodig is.
Wat? Que? Hoe bedoel je?
Hoe dan ook, gefeliciteerd met deze Meistersinger met z’n mooie beschaafde formaat.
Welkom bij de club van Meistersinger eigenaren
Heel mooi. Gefeliciteerd.
Mooie Meistersinger, classy formaat!
Geniet ervan
Mooie aanwinst, geniet ervan!
Dank allen, hij bevalt me na een paar dagen dragen erg goed. Glijd heerlijk weg onder de manchette. Deze blijft zeker in huis, dus ik ben en blijf nu bij de club.
Misschien is er al een topic over geweest, maar met betrekking tot onderhoud van bandjes:
Zo ongeveer toen Breitling met de eerste B01 horloges uit kwam, denk een jaar of 15+ geleden, gaven ze complementair een glazen potje wax cadeau bij nieuwe horloges. Zat amper een vingerhoedje in, maar de blanke bijenwas die er in zat werkte echt goed.
Zelf heb ik een warme, zure huid, dus gaan lederen banden vrij snel “op”.
Door ze af en toe in te smeren, zowel binnen als buitenkant, blijven ze soepel, mooi en zonder scheurtjes aan de binnenkant.
En ook wel fijn; ze stinken niet.
Pak sindsdien met de schoenen ook de bandjes mee, behalve hoogglans croco, daar zit een lak-achtige laag op.
Moet nu wel op zoek naar een ander merk, daar ik de laaste pot van Footlocker aan heb gebroken.
Iemand een suggestie?