Wat een knaller ![]()
Er was een draadje op OF waar het ging om gouden springbars, die blijken bij de A11 Moonshine wel standaard af-fabriek erop te zitten maar niet bij de normale Moonshine collectie, dus ik dacht aangezien jij een normale hebt dat je hier misschien wel interesse in had.
Ik hou van oude threads weer omhoog bumpen. Wat een geweldige Speedy is dit.
Aan @YY77 Wat is de prijs van een setje stalen springbars, iets van 8 euro ofzo? Dus die gouden uit de 50th zijn zelfde prijs?
Misschien leuk om te bestellen voor jouw two-tone 50th.
Ja 1 setje stalen is 8 euro, als Archer op OF in zijn intranet kijkt is het dezelfde prijs.
Ik draag 'm zo weinig en een andere kleur onder de endlinks lijkt me er ook niet mooi uitzien, het goud om de zwarte keramische bezel is voldoende.
Ah ok, bedankt voor de info dan!
Opzich leuk om de springbars ook in goud te hebben. Zal eens kijken bij de AD hier ![]()
Gefeliciteerd met deze knaller!
Goud wint altijd.
Enorm gaaf.
Gefeliciteerd
@drh het is nu ongeveer je 41ste verjaardag. Welke klatser kunnen we dit jaar als NA tegemoet zien? ![]()
Als ik het geld had voor Rolex, Omega, Glashütte etc., dan kocht ik óók deze prachtige gouden Omega @drh . Geen ander kan dáártegenop.
Van harte gefeliciteerd met je 40-ste verjaardag en met jouw mooie gouden Omega. Geniet ervan voor je hele leven. ![]()
![]()
Ouch
Dit getal is helaas niet NA waardig.
Echt heel netjes, gefeliciteerd!
Fenomenaal! Wat een schitterende aanwinst! Van harte gefeliciteerd!