Het lijkt net een vokgekwakte condoom met wijzers.
Veel plezier ermee Jeroen
Deze kun je helaas niet inruilen op de YM…
Het lijkt net een vokgekwakte condoom met wijzers.
Veel plezier ermee Jeroen
Deze kun je helaas niet inruilen op de YM…
Van harte gefeliciteerd!
Geweldig!
Zeg dat er nou niet bij!
ga je hem houden, of gaat hij voor de winst naar het grijze kanaal? Zit toch nog in de stickers hoop ik?
Altijd fijn als je je droom kan verwezenlijken, want dat is een one piece collection natuurlijk, de ultieme natte droom…
Ik wens je veel plezier de rest van je leven met deze fantastische klok. Misschien kan je ons nog eens laten weten hoe het met je gaat… Misschien als je het batterijtje moet wisselen ofzo, dat je ons dan kan informeren. Lijkt ons leuk.
Eindelijk dat felbegeerde quartz, geen gedoe van handopwinden, watchwinders, onderhoud etc van een mechanisch horloge, gewoon zoals het hoort, af en toe een nieuw batterijtje (praktisch, gewoon vanaf de buitenkant), en verder niks…
Ik ben jaloers! Veel plezier ermee!
SUPER:rofl:gefeliciteerd
Haha. Fantastische en jaloersmakende NA
Meneer Trapman komt met zijn ultieme aankoop. Daar gaan we eens even voor zitten!
En hij stelt niet teleur. Prachtig horloge met in-house uurwerk, te bekijken door de zichtbodem. Met zijn ‘true seconds’ complicatie een technisch hoogstandje. Gemaakt van het meest innovatieve, vederlichte materiaal van de afgelopen eeuw. Een special edition bovendien. Gewoon net iets meer dan een ‘watch’. Ook qua design van zeer hoog niveau. Een kunstwerk!
Ik kan wel stoppen met de hobby. Na het zien van dit topstuk is hierbij ook mijn reis ten einde gekomen omdat ik simpelweg nog niet een mooier horloge heb gezien. Bedankt voor het delen en tot ooit allemaal
Ik heb het verhaal expres heel rustig gelezen om me te laten verrassen door de foto’s.
En dat is gelukt.
Ik heb hem ook!
Kreeg er een schilderij bij waar ik nog 100 euro voor kreeg op Marktplaats.
Iets met van Rijn geloof ik.
Hou meer van modern,
Helemaal geweldig, heb je wel een paar gele klompen?
Ik heb je een offer you can not refuse gedaan via een pb.
Maar je reageert gewoon niet!
Genoeg reden voor een ban for life, als ik er werk van zou gaan maken met behulp van moderatoren.
Kom op Jeroen! Gun me alles wat je nu niet meer draagt en niet hebt verkocht.
Daarna val ik je niet meer lastig.
Jij nu gelukkig, dan nu ik, euhh…wij medeforumleden aan de beurt.
Niet meer dan een logische keus na een Patek, lijkt me. Aardig dat ze er nog zo’n grappig prentje bij hebben gedaan.
Hahaha, dat is een mooi voorsteltopic.
En als je op vakantie gaat de PP om de pols, en de Swatch in de kluis zeker?
Echt een geweldig verhaal, zat op het puntje van mijn stoel!
En vol verwachting naar beneden scrollend zag ik het bandje en dacht… huh… het zal toch niet…
En ja hoor! haha echt geweldig.
Echt supergoed geschreven spannend tot op de laatste punt .
Geniet van je NA!
Probeer hem niet te veel in de kluis te laten liggen maar geef hem de polstijd die hij verdiend!.