NA Aldi Ascot Radiografisch horloge

Als je zo’n heuse Aldi ziet, dan vraag ik me af, wat zitten we hier op HF toch te tobben met die horloges van ons. Ik denk, dat ik een andere hobby ga kiezen. O ja, nog even langs de Aldi.

2 likes

bedoelde ik ook, mooi horloge maar de meegeleverde bandjes zijn altijd bagger, dus ik zou, net als jij, het bandje vervangen

1 like

Wat dacht je van de Oettinger bier bij de Lidl… en dat voor €7.49 echt heeeul goed te doen…afijn. leuk klokkie voor die prijs.

1 like

Cool een automatic Ascot :heart_eyes:
weet je wat voor uurwerkje daar in zit?

Is inderdaad een leuk klokje
En weer wat geleerd de Bauhaus style kende ik nog niet.

Maar ben toch wel erg benieuwd of iemand meer weet over het uurwerk van deze.
AR600ML DCF
Atomic Time
German Tech

Het zijn best leuke horloges voor dat geld.Ik heb er toch al een jaar of 5 een paar in bezit en geloof het of niet maar ze doen het nog steeds.

Eufemisme voor “een Duitser heeft naar ontwerp gekeken, voordat de opdracht naar China ging voor de fabricage”?

1 like

Ongetwijfeld een chinees, maar loopt fantastisch nog altijd.

Gr. Marc

1 like

Zat eens even te googlen maar heeft idd wel wat weg van de Nomos.

2do: Add Nomos 2 watch wishlist :innocent::heart_eyes:

#Done!

1 like

Haha doet me denken aan: “ist veur de vrouw of magt een paar cent kost’n?” excuus voor m’n Twents, ben al ff geleden vertrokken

2 likes

Haha! Ik stond gisteren nog bij iemand aan de deur en die zei; komt erin, dan kuj dr uut kiek’n :joy:

2 likes

:joy:

1 like

Een Duitser heeft her ontworpen en China heeft het gejat

1 like

Kleine gaatje, knopje zet horloge niet gelijk met paperclip. Of moet het met een naald IN het horloge?

Wat ik me herinnner moet je het knopje een aantal seconden ingedrukt houden waarna hij zich gelijk zet.

Er gebeurt niets, blijft 5 minuten voor lopen.

Is de batterij nog wel goed?

Ik zou graag willen weten hoe je zo"n batterij kan vervangen, hoe krijg je de batterij eruit?

Wees blij. Waarschijnlijk geassembleerd door slanke, lenige en elegante Chinese kinderhandjes. En die kunnen dat veel beter dan dikke Duitse worstenvingers. Het blijft toch delicate techniek :wink: