Toch nog een goede afloop met een tophorloge na al dat getob met die steen (tu)(tu)
Verder zou ik de Pepsi bezel houden. Zoals je 'm nu hebt staat deze, samen met een Explorer 2010, op mijn shortist.
Geniet ervan!!!
Toch nog een goede afloop met een tophorloge na al dat getob met die steen (tu)(tu)
Verder zou ik de Pepsi bezel houden. Zoals je 'm nu hebt staat deze, samen met een Explorer 2010, op mijn shortist.
Geniet ervan!!!
Vette klok hoor!
Veel draagplezier!!!
netjes hoor, na al dat gezijk nu genieten… veel plezier(tu)
Dat is een hele mooie… Van harte ermee, heb je wel verdient na al die stress. #maffezweden…
Dit is mooi. Heel mooi. Geniet ervan met volle teugen!! (tu)
Mooie frisdrank lunette. Prachtige foto’s. Mooiste Rolex imho. Veel plezier ermee Edwin!
Mooie frisdrank lunette. Prachtige foto’s. Mooiste
Rolex imho. Veel plezier ermee Edwin!
:)-D (tu) Top man!!
ziet er goed uit 
Ik ben blij voor je dat je deze mooie GMT alsnog kreeg! Zelf ben ik ook op zoek naar deze Pepsi, na bijna mijn neus gestoten te hebben aan een ‘onvoldoende’ GMT. Hopelijk hoef ik niet te lang te wachten. Ondertussen troost ik me met de zeldzame Omega Ranchero…
Zal ik je hier ook nog even lekker maken met de Nato-foto. Vind het echt een super combo.

pfffffff ik ben anti nato

maar nu niet meer, eerst heb ik de foto al als bureaublad achtergrond gebruikt, en nu ben ik over de streep, ik ga een nato bestellen.
niet verder vertellen hoor 
Leuk om te lezen, ik was zelf eerst ook niet zo van de nato’s en heb er hier nu toch ook een paar liggen.
Moet zeggen dat ik ze niet heel vaak draag, maar zitten er dan toch wel een week aan.
Ben wel benieuwd naar een foto… zodra je er eentje hebt. 
foto komt, nato komt dinsdag
een zwarte met rode strepen (tu)
Wow, dat extra grijze streepje in die Nato is heel erg fraai. Ik ken de standaard rood-zwarte met een coke bezel, maar dit is weer een klasse beter. (tu)
Groeten,
Martin
foto komt, nato komt dinsdag
een zwarte met rode strepen (tu)
smeink gaat helemaas los…
idd 
leuk je hier te zien brutus
(tu)
Eind goed al goed
en een prachtige klok by the way :~
Cheers Eric
Mooi horloge, met stalen band of op een Nato zoals hier enkele posts boven. Heel veel draagplezier (wat wel zal lukken na alle commotie).
Fraai…Veel plezier ermee!
Groet
Mark
Wow, dat ziet er goed uit met die Nato! En vind deze GMT uitvoering niet zo schreeuwerig als een Pepsi. Proficiat!