Erg mooi!
Die wil ik weleens in het echt zien. Kun je ook een pocket shot doen? Veel plezier ermee!
Ik ben al blij dat ik mijn broek dicht kan krijgen. Denk dat een hand niet gaat passen en daarnaast draag ik 9 van de 10 x een joggingbroek
Ik zal vd even kijken. Heb een nieuwe ruitjesbroek dat wordt lachen
Ontzettend gaaf
Dank je.
Ben er ook echt blij mee.
Geniet van de mooie tijd
Schitterend horloge werkelijk
Prachtig horloge. Even net wat anders!
Knap!
Kende het niet, maar w.m.b. één van die zeldzame zwarte horloges die ik echt mooi vind.
Hoe bevalt het uurwerk? En de afwerking?
Hij is echt heel mooi afgewerkt, hij loopt als een zonnetje en de reserve is ook prima.
De kast heeft bovenop een ronde brush en de zijkant lineair wat ik persoonlijk heel mooi vind.
D “grote” sites zijn er ook heel positief over en de meeste mensen ook heb ik gemerkt. Het enige wat ik lees is dat hij door de lugs groot is maar dat is na jaren Panerai’s gedragen te hebben voor mij een uitkomst. Hij oogt maar iets kleiner gelukkig.
Verder moet je natuurlijk van deze stijl houden dat is voor iedereen persoonlijk.
Het uurwerk … jammer dat ik hem niet zie want het is een plaatje om te zien maar aan de andere kant is de caseback ook om van te smullen.
Fantastisch mooi
Zeer geslaagd model. Van harte!
Wat een gaaf ding! Echt tof!
Doe hem eens lekker strak, wil dat sterretje (caseback) wel eens in je pols zien staan .
Ik stuur je privé wel een foto van mijn sterretje