Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Ziet er goed uit, ben direct op de baltic site aan het neuzen
Super gaaf!!
Echt heerlijk dit.
Ja deze is echt enorm sick ouwe. Zéker in deze kleurstellingen Ik kijk er al maanden naar. De leveringsproblemen waar ik over hoorde zijn voorbij dus?
Lekker hoor!
Geen probleem inderdaad. Het ging razendsnel!
Proficiat! Heel mooi
Supertoffe kleurstelling. Meer foto’s zouden geen overbodige luxe zijn, natuurlijk, maar OK. Veel plezier er mee. En de obligate groeten van z’n broer:
Hoe groot is je pols? Want ik ken een meneer met 19 a 20cm polsen waar hij prima bij staat.
17,5 cm Polsomtrek. Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik best geloof dat deze mooi zou kunnen staan. Ik baseer mij nu vooral op hetgeen ik heb, onder andere een Mondaine van 40mm en ja, dat is een heel ander type horloge en daarmee niet een heel eerlijke vergelijking. Daarvoor zou ik het echt eens moeten passen. Hij zat toen “in concurrentie” met een Longines VHP, Tissot Gentleman en Hamilton Intramatic. Alle 3 kon ik passen bij Bouwman en hebberig als ik ben meteen daar de keuze gemaakt. Van Baltic heb ik geen adres kunnen vinden om deze te passen. Deze laatste aankoop was er één waar ik meer budget voor over had. Normaal ga ik niet hoger dan € 500,- omdat ik het dan wel weer welletjes vind. Dus voor een éénmalige hogere uitgave waren er simpelweg teveel gegadigden en moest ik strepen om een uiteindelijke keuze te maken.
Ik blijf deze, en zijn zwarte broer, ontzettend gaaf vinden.
Ik ook. En ik ben nu zover dat ik alles onder de 40 wil hebben, met een L2L die de 48 liever niet overstijgt. Daarom heb ik nog geen Hanhart 417 gekocht, want 42x49x13mm.
Voor de beeldvorming. Sorry, @DGO. Ik promoot Baltic te graag. Blijf jouw kleurstelling supercool vinden.
Hij is inderdaad ontzettend mooi, en heb zo op basis van de foto ook absoluut niet het gevoel dat deze maat te klein is.
Daarnaast snap ik wat je zegt. Ik vond vroeger de Diesel Big Daddy ook heel normaal om mijn polsjes. Als ik dat nu zie, snap ik mijn vroegere zelf niet
Als de tijd daar is dat ik weer eens ga denken aan een NA, zal ik deze zeker weer op mijn lijstje zetten en ook absoluut meer tijd en moeite steken om ergens te gaan passen. Blijft een prachtig horloge!
Gaat niet gebeuren. Je kunt 'm op afstand bestellen en hebt 14 dagen retourrecht, als ik het wel heb. Baltic heeft geen winkels, alleen een webshop. Die binnen 4 dagen levert, vanuit Frankrijk.
Baltic is bezig met een soort atelier waar kan je passen.
Maar buiten dat, leden kunnen ook elkaar opzoeken om een horloge te passen toch? Is vaak best gezellig.
Prachtige NA geniet ervan, maat is perfect zo
Een zeer mooie eerste optie, en als dat niet lukt kan ik altijd nog
En als het niets is gebruik maken van de
Ik durf wel te zeggen dat deze Baltic Aquascaphe case niemand te klein zal staan.
Of je moet echt boomstammen hebben van ruim boven de 20cm omtrek. Het is gewoon een beetje wat je gewend bent.
Welkom bij de Baltic-club, mooie kleurstelling hoor.
Voor mij geldt dezelfde polsomtrek. Zoals ik al aangaf staat dit formaat echt heel mooi naar mijn eigen bescheiden mening!