NA: Bel Canto C1

Lijkt me stug :man_shrugging:

En het geluid?

1 like

Je bent gewoon een beetje stug, naar mijn idee. Maar goed, dat je het leuk vind om op m’n huid te zitten, dat heb ik inmiddels wel door.

Ik zal je dan ook op negeren zetten. En dan niet lopen jenken als je geen reactie meer van me krijgt. Deal?

Ps. Je reactie kan ik bij voorbaat niet meer lezen, want je staat inmiddels op negeren. Toedels!

6 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier

1 like

Kijk, leuk verhaal. Fijn dat het (CW) dan eindelijk gelukt is!
Geniet ervan!

Een prachtig horloge met een bijzondere complicatie, veel draagplezier.

Prachtige aanwinst, heel veel draag- en luisterplezier :+1:

Heel bijzonder horloge en ziet er echt gaaf uit. Gefeliciteerd :partying_face:

Na een rondje Google en de plaatjes die @WillemP nog heeft geplaatst kan ik me daar alles bij voorstellen. Wat een gaaf horloge zeg! Pfff. :heart_eyes:

Met zo lang wachten - met telkens weer uitstel - kan ik me voorstellen dat je nu extra blij bent dat het ding op je pols prijkt. Ikzelf had het bij de tweede Kerst waarschijnlijk al wel een beetje opgegeven, maar ik zag dat er ook een ‘behoorlijke’ aanbetaling is gedaan … dus tja, dan mot je wel wachten hè. Uiteindelijk wel het wachten waard geweest zo te lezen, leuk man. Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd! :star_struck:
Ik heb precies dezelfde uitvoering besteld, zwarte plaat, met zwart leren bandje.
Volgens de laatste berichten van CW zou ik hem in april mogen ontvangen. Nog even geduld voor mij dus.
Tof om te zien dat jij hem inmiddels al irl mag bewonderen.
Veel plezier.

2 likes

Echt een apart en bijzonder horloge! Gedurfd hoor. Proficiat.

Nou herinner ik me van nog niet zo heel lang geleden een hier op HF gepresenteerd horloge met twee schroeven door de wijzerplaat heen gemonteerd … Dat ontwerp kreeg niet de handen op elkaar, lichtjes gezegd. Ook hier bij de CW schroeven en niet te klein, hè. Maar een wereld van verschil in beleving! Ik hou wel van lef!
En trouwens: wat een schitterende naam!

Gaaf hoor! Veel plezier er van!

Mooi hoor! Gefeliciteerd :partying_face:

Mooie NA. Bijzondere complicatie ook. Veel plezier er mee. :partying_face:

Hele coole NA!
Deze zou ik graag eens onder de camera leggen.

Mooi ding!

1 like

Maar het topic heet Bel canto c1, en als je dat invoert bij Google…enz enz.

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :grinning:

Schitterend kunstwerk! Gefeliciteerd.

En respect voor jouw geduld. Ik had hem al 40x gecancelled.

1 like

Ik zal binnenkort een verslagje maken. Met wat foto’s bij daglicht en een betere camera. Misschien nog een filmpje als de bel slaat op het uur…

2 likes

Beste.topic.ever :ok_hand:

Mooie aanwinst :partying_face: