Explorer I (numerals) en II (rode wijzer) en sub (bezel) in een horloge samen. Ik vind het een geslaagde combinatie. Proficiat met je nieuwe aanwinst!
Mooi hoor! Een eigenzinnig merk.
Geniet ervan!
Nice
Idd weer eens iets anders!
Veel draagplezier en reisplezier, maar dat zal wel lukken.
Toffe aanwinst! Die was ik nog niet eerder tegengekomen! Enjoy…
Vet! Ben wel fan van Bell & Ross!
Goede Morgen…
Dacht, na 2 maanden laat ik maar eens even weten hoe tevreden ik met dit horloge ben!
Dit horloge is op de schaal van 1 naar 10 (1 is verschrikkelijk en 10 is perfekt) ist dit horloge een dikke 9,5!
Het is een mooi afgewerkt horloge. De kast ist mooi slank, de stalen band draagt zich zeer prettig, het saffierglas met de bolle look geeft het horloge een vintage-touch. De wijzers hebben een goede lengte en het uurwerk loopt netjes binnen de chronometernorm!
Elke keer als ik er naar kijk hoe laat het is, vergeet ik af en toe de tijd af te lezen
Ook al heb ik nog een aantal andere horloges in de verzameling, die ik ook regelmatig draag, is dit een horloge wat absoluut een vast bestanddeel van de verzameling is geworden!
Qua prijs lopen de meningen zeker uiteen. Maar dat is prima… de vraagprijs wat B&R ervoor vraagt, zou ik eerlijk gezegd er niet voor hebben betaald! Maar de prijs die IK heb betaald, vond ik absoluut ok!!
Dus mocht iemand erover nadenken dit horloge te willen gaan kopen… dan kan ik dit horloge absoluut aanraden!!!
Super gaaf om te lezen. Door jouw bijdrage, die ik pas vandaag onder ogen kreeg, ga ik me in dit model verdiepen. B&R heeft al geruime tijd mijn aandacht. De afwerking vind ik van hoog niveau.
Fijne dagen allemaaal
Ik vind dit een mooi horloge, dat mooi aansluit bij het genre dat ik draag. De band en sluiting ziet er ook prima uit, beter dan de Sinn die ik dagelijks draag.
Ik ben dan even gaan kijken wat die vraagprijs dan wel is voor dit model. Dat was even schrikken. Ik begrijp dat de dealer 30% op zak steekt, maar toch.
Neemt niet weg dat ik je er veel plezier mee wens.
Ik ben trouwens al fan van het merk sinds ik het een goede 25 jaar geleden in Brussel in een etalage zag staan van een winkel met fantasie juweeltjes. Ze zijn wel sterk geëvolueerd sindsdien.
Mooie klok hoor!
Wil je delen waar je hem hebt gekocht en hoe groot het verschil is met de retail price? Of ben ik te brutaal
Ik twijfel al een tijd over de heritage uit deze serie, dat is de gewone 1-2-3 zonder GMT en met faux patina lume.
De andere horloges in de race zijn: een brv1 92, nomos orion, een iwc petit prince. Ik weet het qua prijs en type heel verschillend. Maar dan spaar ik gewoon langer door…
Prachtig! Ondergewaardeerd, B&R. Heel veel plezier ermee.
Otto
Mooie aanwinst! Lekker eigen smoel imo
Deze heritage reeks spookt ook al enige tijd in mijn hoofd rond. Met name de BR V1 en V2 92. Proficiat met de aanwinst!
Dank jullie wel…
Moet zeggen, draag het horloge nog steees met plezier… en loop vrij nauwkeurig. Binnen de COSC norm… dus wat wil je meer