Ik heb jouw topic maar even naar mijn vriendin gestuurd. Kijken of ze de hint begrijpt… 
Gaaf horloge hoor! Enjoy! 
Dude… wauwww!!!
BAMMMMMM ik heb m’n Grail… vriendelijk bedankt daarvoor.
Vrees echter dat ik vrouwlief nu moet gaan uitleggen dat we voorlopig op noodrantsoen moeten. En dat wordt een uitdaging zeg maar met haar indische roots 
Enfin super gaaf jouw Globemaster en voor wat je vriendin betreft…nooit meer wegdoen.
Misschien kun je nog wel vertellen wat de case dikte is? Kon dit op de omega site niet vinden
Topvrouw! 
Ik vind de wijzerplaat prachtig, niet alleen de vlakjes maar ook de manier waarop het licht ermee speelt (1e foto)
Bezel vind ik wat druk, al weet ik zo snel ook niet wat dan mooier geweest was…
bij veel gelegenheden te dragen denk ik. Mooi ding!
Very welcome 
Ik meet 'm op ongeveer 13mm
Gefelicteerd.
Prachtig, dan sta je toch met een mond vol tanden!
Wauw. Oogsnoep. Prachtig.
Wat een beauty !!!
Gaan we dit topic nu ieder jaar op zijn verjaardag weer omhoog halen? 
@TS gefeliciteerd! en een heel fraai cadeau … ik hoop dat je er nog steeds van geniet 
28 februari. Zet 'm in je agenda. 
Taart voor alle leden!
Alleen als je op mijn feestje komt.
Ik vind dat horloge véél te mooi, om dat bij een casual canvas broek te dragen! Daar hoort een chic kostuum bij van óók een gerenommeerd merk, òf maatpak. 
Maarre, wie gaat een JAAR later nog weer eens op een oude thread reageren? 
Door de stalen band is hij best sportief hoor, het is geen typische dresswatch. Maar om je tevreden te stellen: ik draag er regelmatig een maatpak bij. 
Nu die toch uit het stof is en van voor mijn lidmaatschap alsnog van harte!
Prachtig horloge en wellicht de mooiste Omega die ik ken 
Toppert is het. Niets meer en niets minder.
Wat een ding😍. Kende dit model niet maar gaaf zeg! Alsnog gefeliciteerd👍🏻
Heel mooi horloge, heb er zelf ook 1, maar denk er aan om het te verkopen, ik vind het iets te “dressy” voor mijn stijl.
Van harte proficiat!!
2x dan maar zullen we zeggen!

Edit. Bijna na 11 maanden 3x!