NA: Beste verjaardagscadeau ever

Geen idee, maar saffier kun je natuurlijk in alle vormen slijpen, dus eventueel ook met een uitgeslepen cirkel waar je zo’n medaillon in kunt lijmen/klikken. Lijkt me geen hogere wiskunde, maar het ziet er inderdaad wel gaaf uit.

Eens, maar om ervoor te zorgen dat het een leven lang (en liever nog iets langer) meegaat begint het toch aardig op hogere wiskunde te lijken. :thinking::wink:

Nou ja, hoe ze het ook maken, het ziet er gaaf uit inderdaad!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je vrouw, je verjaardag en je nieuwe horloge… :slight_smile:

Wat een klok… :+1::+1::+1:

1 like

Zeer stijlvol, schitterend!! Ik zie graag meer foto’s de komende tijd

1 like

Helaas schrok ik net onrustig wakker en kon het niet laten om nog een keer… :slight_smile:

Wat een klok!.. :+1:

:joy::joy::joy:

1 like

Prachtig! Eerste hier op het forum ook, hopelijk volgen er nog een paar zodat we ze wat vaker langs zien komen in het WDWV topic…

1 like

Prachtig horloge!!!
Had ik reeds in 2015 hier op het forum aangegeven.
Zoek maar eens op "Wow!"
Zou ook bijzonder precies moeten lopen.

Anyway, de allermooiste uit het gamma: mooie blauwe pie-pan wijzerplaat, en lekker op stalen band. Slim gezien, een blauwe lederen kan je achteraf veel makkelijker bijkopen dan die dure originele stalen band.

En het is al gezegd: wellicht de eerste globemaster op het forum. :+1:

1 like

Toffe klok, getuigd van stijl.

1 like

Prachthorloge, succes er mee, :+1:

1 like

Gefeliciteerd!
Deze zie je niet vaak, gaaf klokkie!

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd met dit supercadeau!

(doe mij de Kitty maar :slight_smile:)

1 like

Ik denk dat ik die binnenkort op Catawiki gooi. :wink:

Ik heb jouw topic maar even naar mijn vriendin gestuurd. Kijken of ze de hint begrijpt… :yum:
Gaaf horloge hoor! Enjoy! :+1:

2 likes

Dude… wauwww!!!

1 like

BAMMMMMM ik heb m’n Grail… vriendelijk bedankt daarvoor.

Vrees echter dat ik vrouwlief nu moet gaan uitleggen dat we voorlopig op noodrantsoen moeten. En dat wordt een uitdaging zeg maar met haar indische roots :slight_smile:

Enfin super gaaf jouw Globemaster en voor wat je vriendin betreft…nooit meer wegdoen.
Misschien kun je nog wel vertellen wat de case dikte is? Kon dit op de omega site niet vinden

1 like

Topvrouw! :slight_smile:
Ik vind de wijzerplaat prachtig, niet alleen de vlakjes maar ook de manier waarop het licht ermee speelt (1e foto)
Bezel vind ik wat druk, al weet ik zo snel ook niet wat dan mooier geweest was…
bij veel gelegenheden te dragen denk ik. Mooi ding!

1 like

Very welcome :grin:

Ik meet 'm op ongeveer 13mm

1 like

Gefelicteerd.

1 like

Prachtig, dan sta je toch met een mond vol tanden!

1 like