NA: BijSINNder leuk horloge

Hij is zeker leuk. Ik heb de 12uurs versie met lemania 1873. Toch iets makkelijker af te lezen :grin:.

5 likes

Nog wat foto’s bij daglicht en met een nieuw bandje erop ipv de stalen band.

8 likes

Heel bijzonder inderdaad met die 24 uur wijzerplaat! Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Erg leuk! Mooie aanwinst, geniet er van :+1:

1 like

Zeker, @gosz. Ik ken ook de 24 uurs horloges en ik ben het met je eens dat het aflezen wel even wennen is. Ik vind jouw Sinn prachtig, maar inderdaad extra moeilijk te lezen door de drukke/volle wijzerplaat.
Ik zelf heb net als @SybrenAnne een wat eenvoudiger exemplaar; een Russische Raketa. Maar de mijne is wel (speciaal voor mij? :slight_smile: ) gepersonaliseerd. De Raketa Penguin Antartika.

3 likes

Erg gaaf!!

1 like

Hmmm als ik die zo zie moet ik de mijne ook weer eens uit de mottenballen halen.

Nog nooit gezien zo’n 24 uurs horloge, wel weer leuk dat erop HF dan gewoon vele voorbeelden langs komen.
Mooie Sinn, maar voor mij is ie wel wat te druk, met dit contrast moet de bril op om de wijzers sowieso te zien en dan nog aan rekenen ook :rofl: Nou ja, je kan dan wel weer timen hoe lang het duurt voordat je de tijd weet.
Veel plezier met deze unieke Sinn.

1 like

Zou echt niets voor mij zijn , wel een mooi horloge .

1 like

2 likes

Ik hou wel van 24 uurs, “moeilijk aflezen” horloges. Went ook snel.

Die Sinn van jouw geeft wel een extra uitdaging met de 24 uur aan de onderzijde en een zeer drukke dial.
Leuk ding dat zeker, veel plezier er mee!

1 like

Ik heb het vijf dagen geprobeerd, maar er zit toch weer een ander horloge om de pols.

Op mijn leeftijd heb je een bril nodig om de tijd te kunnen lezen en da’s niet handig … :rofl::rofl::rofl:

2 likes