NA Blij met derde Omega

Dank je wel!

Een pareltje weer Hans. Van harte! :+1:

1 like

Mooi, en stiekem best een goed verhaal ook !
Geniet ervan.

1 like

WOW! Mooie toevoeging aan je collectie. What’s next? Ga je voor een beetje ‘van alles wat’ of hou je het bij dressers en duikers? Ik ben benieuwd… tot die tijd: Veel draagplezier! :+1:

1 like

Mooi Hans, goed gedaan!

1 like

Dank je wel, ja die gouden dresser is super sjiek, met pasen ga ik in het nette pak met m’n “nieuwe” Omega om, kan ik me nu al op verheugen!

2 likes

Ja, echt een pareltje, maar je moet ook wel het geluk hebben om zo’n Omega tegen te komen, dank je wel!

1 like

Later ga ik er wel een boek over schrijven. Toen ik gisteren de juwelierszaak binnenliep werd er net een jongeman geholpen die een klok ter reparatie bracht. Dit was de klok van de opa van zijn vader en die jongeman was de burgermeester van Winterswijk (een van de jongste burgermeesters van Nederland).

1 like

Gefeliciteerd, da’s een hele mooie :ok_hand:
Geniet ervan :smiley:

1 like

Fraaie toevoeging aan het setje hoor :ok_hand:t3:

No date is toch wel erg mooi voor een dresser :wink: ik had ook geluk toen ik mijn Geneve tegenkwam. Zelfde caliber overigens.

1 like

Gefeliciteerd met deze super gave Omega​:watch:. Wat een geluk dat sommige mensen een horloge jaren in de kast laten liggen en dat dan horloge liefhebbers als ons alle z’n mooie exemplaren kunnen bemachtigen. Ik hoop dat jij hem meer gaat dragen. :+1: veel draag plezier.

1 like

Misschien ga ik ooit nog een keer voor een Omega handwinder, maar dan een chronograaf!

1 like

Dank je wel!

Dank je wel!

1 like

Klasse Hans! Ik zie je al lopen in het zonnetje met de stralen die spelen met jouw nieuwe Omega…

Geniet ervan!!

1 like

Die Geneve van jou is ook prachtig, cal 601 werd voor diverse Omega modellen gebruikt, bijvoorbeeld ook voor Seamasters.

1 like

Dank je wel, goed dat ze er zo zuinig mee zijn geweest!

Hij glimt echt prachtig in de zon, dank je wel!

1 like

Dank, extra trigger was omdat ie uit mijn geboortejaar afkomstig is :slight_smile:

1 like

Geweldig, daar moet je ook weer geluk bij hebben om te vinden!

1 like