NA: Blumo!

Nice man! Veel plezier ermee!

1 like

Thnx!

Ik heb hem net ,dus verkoop nog niets helaas. Er komt wel een 22 mm stalen band aan ipv de standaard 20 mm. Die band heeft aangepaste solid endlinks ,en geeft het horloge nog iets meer body. Wat het ook wel een beetje verdiend 20 mm is wel een beetje aan de smalle kant . Fotoā€™s volgen.

1 like

Ah, snap ik! Dat zou idd goed kunnen staan, de smalle band is een veel gehoord minpuntjeā€¦ De engineer die ik erop heb blijft 20mm over de gehele lengte, dat scheelt al :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Bijzonder veel horloge voor het geld. Blijft een van mā€™n favoriete Seikoā€™s. Mijn zwarte Sumo ook alweer zeker een week achter elkaar om. Veel plezier met deze mooie blauwe!

1 like

Geweldig mooi man, geniet er hard van!

1 like

Dank je wel, gaat zeker lukken!

Thnx, doe ik zeker!

1 like

Ben benieuwd welke band je hebt besteld. Heb ook een sumo en het enige punt vind ik ook de 20 mm band?

Een super oyster 22 mm solid endlinks aangepast voor de Sumo met originele Seiko clasp .

1 like

Komt er zo uit te zien, toch @ScubaPeerke?


Als de band robuust genoeg is zoals die van TS valt de 20mm helemaal niet tegen. Het heet niet voor niets de Sumo toch?

1 like

Jup dat is hij . Is zelfs een foto die ik gemaakt heb van @MotoSkooly :male_detective:

1 like

Kon me het topic inderdaad nog herinneren. Begrijp wel dat strapcode een beetje moeilijk doet over het los uitleveren van de endlinks.

Is al geregeld het is nl de band die je op de foto ziet .

1 like

:joy::joy::joy: Dat kan natuurlijk ook.

1 like

Gaaf hoor, mooie klatserā€¦
Zelf heb ik de X versie.

1 like

Mooi :grinning: Welke eventuele mods zou je willen/overweeg je?

Overigens weer wat geleerd, ik wist niet of Blumo nou ā€œBlack Sumoā€ of ā€œBlue Sumoā€ wasā€¦

1 like

Zeker mooi en stoer, ben er erg blij mee!

Wat mij betreft is ie af zoals ie nu is met saffier en de Miltat Engineer! Maar de Crafter blue staat nog wel op de verlanglijst, worden hier soms aangeboden. Als er niets komt dan bestel ik m gewoon nieuw :wink:

Volgens mij kan Blumo voor zowel black als blueā€¦ :sunglasses: Heb de mijne omgedoopt tot Blumy :heart_eyes:

1 like

Heel mooi hier gaat mijn hart ook wel sneller van kloppen :grinning:

1 like