NA: Bonjour - Yema Flygraf M1

Goeie keuze en volgens mij de derde op HF. Moet mijn NA nog schrijven maar alvast de groeten van z’n broer :wink:

5 likes

Knappe aanwinst en een aanstekelijke look! Proficiat :+1:

suderansfrans :rofl: “bonne”…

2 likes

Verrassend mooi op staal. Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Dank allen; was inderdaad erg benieuwd of het horloge op staal mooi uit zou komen.
Ik vind van wel! Geloof niet dat ik hem snel zal wisselen!

De details zijn ook fraai, zoals de kroon en de caseback! Ik ga nog even staren :wink::blush::grin:

2 likes

Waterrrtandddennn…
Erg mooi!
En mooie band.

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd

Vraiment, cette montre est tres belle!

Ik was even bang dat de bracelet minder fraai zou staan, maar ben blij dat ik deze bestelde.
Mijn Sinn 556i bestelde ik op “Sinn bruin leer” en merk dat ik aan het type band ( met gesp) enorm moet wennen. Daardoor blijft ie net iets te vaak in de doos helaas…

Ik zal morgen nog wat wrist shots plaatsen!

1 like

Hij is echt leuk! Zeker gezien het heuse manufactuurwerkje. :ok_hand: Zelf ook al een paar keer gekeken op de site… …maar ja, heb al een Airman en zo vaak zit ik niet voorin een vliegtuig. :wink:

2 likes

Klopt de kast is erg mooi vormgegeven en ook k erg mooi afgewerkt.
De afwerking is lastig mooi op de foto te krijgen. Het geborstelde vind ik in ieder geval erg geslaagd!

2 likes

Het is een vlieg duik torpedo tuig :wink::joy:

1 like

Leer staat 'm ook goed!!!

1 like

Dank je! Heb het bandje speciaal laten maken. Vond de standaard canvas band te stug.

2 likes

Heel gaaf. De laatste tijd veel yema’s op het forum en terecht. Maken mooie horloges :ok_hand:

Geniet er van

1 like

Mooi , gefeliciteerd

1 like

Connaissez vous Gaaikema?
Quelle Gaaikema?
Seth Gaaikema.

Of, zoals m’n oom dat vroeger in breed Zeeuws deed: “Parlez vous qui mesjeutje, Voader hreep moeder bie d’r neutje.” Dat was meestal als hij terug kwam van vakantie in Briëlle en Rockanjé, twee heerlijke kustplaatsjes op 400km van Parijs.

4 likes

Nice :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Doet wat denken aan die grote Nederlandse polyglot:

3 likes

Haast om de hoek dan, Zeeuwse eilanden :wink:
Heerlijk taaltje, net als Frans!

1 like

@Fate_Amenable_To_Change zie je wel…:joy:

2 likes

Wat een plaatje. Mooi hoor.
Geniet ervan :ok_hand:

1 like