NA: Breit(b)ling

Hele mooie aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

Prachtig, vind dit type inderdaad ook één van de mooiere horloges. Genietse!

Een van de mooiste van Breitling! Veel plezier ermee!

Colt in 38mm wel toch?

Netjes!!! Heel veel horloge-pret met deze Breitling!!!

41mm is kleinste uitvoering van dit type :slight_smile:

Mooi! Gefeliciteerd en veel plezier met je aanwinst!

Bedankt voor alle leuke reacties.

@Captaingingerbeardd Er is hier inderdaad geen 38 mm. variant van, wel 41 mm. Die 41 mm. heb ik om de pols gehad maar vond ik wel wat iel vergeleken bij deze. Het horloge zelf draagt niet erg groot in combinatie met de bracelet.
Als je graag banden wisselt dan is de 41 mm. waarschijnlijk wat eerder te overwegen, want de lug-to-lug afstand is wel behoorlijk fors, wat bij de bracelet weer wat teniet wordt gedaan door onder andere de vorm van de lugs.

Het enige puntje van kritiek dat ik heb is de kroon. Die heeft vrijwel geen grip, wat het handmatig opwinden en terug inschroeven wat lastig maakt.

Gefeliciteerd, heel erg mooi.
Feestje om de pols.

Heel erg mooi Proficiat ermee

Hij is er wel in 38mm geweest :wink: (volgens Chrono24). Veel plezier trouwens, hij is in elke diameter gewoon vet!

Mooie Breitling. Heel veel plezier ermee.

Dat punt van ik idd met je eens … laatst mijn colt eens gepast met de stalen band en doordat die mooi geïntegreerd ligt in t kastontwerp oogt ie naar mijn idee wat kleiner, … denk dat ik binnen afzienbare tijd ook de stalen band erbij ga kopen :slight_smile:

Vroeger waren de Colts wat kleiner, door de jaren heen zijn ze geleidelijk gegroeid. Dit model is echter alleen in 41 en 44 versie te verkrijgen.

Gefeliciteerd! Zelf ook nog steeds happy met de Colt!

Gefeliciteerd; kan dit model erg waarderen.

Gefeliciteerd! Veel draagplezier gewenst! Op leer staat hij ook goed, voor de afwisseling

Hij is mooi he, gefeliciteerd!

Een topper, congrats👍🏽