Mooie NA. Geniet er van
Ruig én ook chique
Prachtige klok, tijdloos model.
Gefeliciteerd mer je aankoop
Hele gave kerel! Mooi man
Gefeliciteerd met je NA Ferry! Heel tof horloge weer.
Zeer mooi!
Hele goede keuze, luister naar je hart.
Prachtig geniet er van
Voor horloges met standaard lugs geloof ik niet in fabrieksbanden. Ik vind dat geldklopperij. Moet je voor de gein maar eens een simpele blauwe tropic van een paar tientjes kopen, met een gewone gesp, dan ga je zien dat dat super stoer gaat zijn voor weinig geld.
Sommigen vinden me dan een barbaar, maar mijn broek is nog nooit strakker geworden van een rubberen band waar heel groot Breitling op straat.
Prachtige aanwinst, gefeliciteerd.
toch echt wel mooie uurwerken
draag hem met plezier
Ik begrijp volledig je standpunt Chris, vond die rubberen band van Breitling wel mooi. Niet omdat er met koeienletters Breitling op staat hoor. Maar je hebt gelijk dat de “dure” merken heel goed weten hoe ze je geld moeten binnen halen. Heb gelijk even gekeken naar blauwe tropics en dat scheelt wel even een jas zeg.
Weet dat sommige je een barbaar vinden, ik dus niet. Weet gewoon dat je een uitgesproken mening (smaak) hebt v.w.b horloges en dat moet kunnen op het forum.
Zelfs op je eigen horloges heb je soms wel wat aan te merken omdat je kritisch kijkt en dat moet kunnen. Ik ga dat ook steeds meer en meer doen, zo vind ik dat de Longines Spirit GMT die ik heb eigenlijk teveel afwijkt van het origineel uit 1925 en die sterretjes hadden ze van mij ook mogen weglaten, maar ja perfectie vinden bij horloges is best wel lastig op sommige na dan. Kan je geen like geven, zit er doorheen, dus bij deze een
Mooie aanwinst weer! Gefeliciteerd en geniet ervan!