Mooi score! Dat is echt een prachtige wijzerplaat. Gefeliciteerd met de aanwinst. Hoop dat 'ie veel gedragen gaat worden
Thnx allemaal … leuke reacties
Kreeg al een melding dat ik door mijn likejes heen was .
Ben er blij mee en kon deze versie niet laten lopen….
De standaard uitvoeringen zijn ook al erg mooi maar nadat ik deze in mijn handen had gehad wist ik genoeg .
De grote luxe houten kist kwam pas na de beslissing te voorschijn , keek er ook van op want ik heb door de jaren heen al best veel Breitlings gehad maar net als bij @Boetje zat zelfs bij mijn vol rose Navitimer slechts een klein boxje.
De EH aan de secondewijzer had van mij ook niet gehoeven … prima voetballer , maar tijdens het dragen valt het totaal niet op en stoor ik me er gelukkig ook totaal niet aan .
Haha geweldig! Op de dag van release al thuis aan je pols. Mooie box ook
Erg vet horloge, geniet ervan!
Verdikke da’s een hele gave Chronomat
Van harte!!
Ah wat vet zeg! Ik wist eerlijk gezegd niet eens van het bestaan van deze variant. Supercool!
Gefeliciteerd met deze beuker!
Mooie versie van een toch al mooi horloge!
Mooi hoor! Kende hem niet maar
Gaaf
Erg tof model, en met deze plaat helemaal! Veel draagplezier
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Prachtige Breitling
Gefeliciteerd!
Tof horloge en die wijzerplaat past prima. Maakt het wel een uniek geheel (letterlijk en figuurlijk). Heb even de prijs opgezocht en viel me niet direct tegen voor een meteoriet wijzerplaat en gelimiteerde oplage.
Mooi horloge! Gefeliciteerd met de aanwinst.
Geniet ervan.
Heel mooi! Prachtige kleurencombinatie
Lijkt helemaal voor jou gemaakt. Veel plezier ermee!
Heel vet, gefeliciteerd. In de categorie, de enige op HF, doet deze het goed.
Bijzonder cool! Hele mooie Breitling! Veel draagplezier!!
Heel erg mooi, sowieso zijn de nieuwe chronomats erg goed gelukt.
En EH staat voor eerste hulp als je de tijd niet meer weet
Gefeliciteerd! Mooie en bijzondere Chronomat. Ik kende m niet maar het blijkt dus dat je m op de dag van verschijnen meteen gekocht hebt. Lekker daadkrachtig.
Zelf heb ik een Chronomat Giannis Antetokounmpo besteld, ook leuk.
Mooi horloge en een schitterende, bijzondere plaat! Gefeliciteerd!