NA Breitling Colt 41mm auto

Het ook echt een topper. Niet zo flashy als zo’n 90% van alle Breitling modellen en hij heeft ook geen hoog kamper gehalte. Mocht je hem nog wat onopvallender willen hebben, kunnen er ook zat leren bandjes op die er goed bij staan.

1 like

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!
Ben nooit een echte Breitling fan geweest, maar toen ik deze Colt met zilveren plaat zag was ik meteen verkocht. Krijgt nu zelfs meer draagtijd als mijn Rolex. Draagt super comfortabel.
Veel plezier ermee!

wooooow :star_struck: prachtige aanwinst ,echt een topper .
Hoe draagt deze in verhouding tot je 58 ? deze Colt toont wel een stuk zwaarder .

Zwaarder is hij zeker. De Tudor is wat verfijnder en oogt groter ondanks de 2 mm minder. De wijzerplaat van de Breitling is kleiner. Wel een prima maat voor mijn pois en een wat robuuster gevoel. Mooi duo zo.

1 like

Ja echt een mooi duo .

Gefeliciteerd met deze schitterende NA

Jammer weer :sweat:

Och. Kamper is geen scheldwoord. Heb er een paar in mijn vriendenkring maar die dragen allemaal Rolex. In de Jaren 90 was Breilting wel hun favoriete merk.

1 like

Helemaal mee eens. Maar ik vind het zo typisch dat er een stijltje wordt toegekend aan de hand van iemands woonvoorziening :rofl: net of we allemaal Mercedes rijden en Rolex dragen… Beetje het idee van; alle huisbewoners dragen Seiko. Das toch pure klets. Ik snap dat het een uitdrukking is, maar toch een vreemde?

Mijn ouders rijden Seat en dragen niet eens een horloge :rofl:

Gave Breitling!:heart_eyes:

Vind hem heel mooi, veel plezier met jouw nieuwe Breitling!

Gefeliciteert, geniet er van💪

Gefeliciteerd met je NA. 41 mm is een mooie maat, zeker voor een Breitling. Ik vind het nieuwe logo overigens ook prima in tegenstelling tot velen op het forum.

Gefeliciteerd geweldige aankoop!

Proficiat !!!
Eindelijk Dreski in het Breitling kamp ! ( oeps :rofl: )
200% eens met je beslissing: een beetje een stoere Breitling hoort rider tabs te hebben.:+1:
En de horloges uit die periode én in NOS staat worden alsmaar zeldzamer.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en flipper hem niet te snel hé :wink::sunglasses:

Hahaha. Ik zat al eens in het kamp hoor maar de superocean II heb ik verkocht.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, zo worden ze helaas niet meer gemaakt. Zou deze zeker verkiezen boven de nieuwe Avenger. Mooie details, wijzerplaat met die kringen en de opgelegde indexen😃

leuke nieuwe aanwinst ! veel plezier ermee.

Gefeliciteerd !
Mooi horloge
Hoop dat je geen spijt krijgt van je Doxa.
Die is al weer weg zo te zien.

Erg mooi horloge, heb hem net ook in het outlet van Roermond zien liggen. Het begon even te kriebelen maar ik heb me kunnen beheersen.

1 like