Gefeliciteerd. Mooie NA
weer een prachtige aanwinst.
Gefeliciteerd, gaaf horloge zeg!
Van harte met je nieuwe Breitling!
Geniet van deze mooie tijd
Kan je eens een foto posten van beide naast elkaar? Heb ook een zwarte SMP en ook naar een Colt aan het loeren. Ben eens benieuwd om de combo te zien!
nice. gefeliciteerd en geniet ervan!
Gefeliciteerd, veel draagplezier.
Gefeliciteerd!
Zal ik straks even doen
Ik vind dat de foto’s aan beide horloges geen eer doen. In de zon glinsteren ze van je pols af maar dat zie je zo niet.
De breitling heeft binnen meer een crème kleur maar in de zon is het zilver glinsterend.
Maar om je een idee te geven:
Mooie Breitling, geniet van je nieuwe aanwinst.
Die is ook heel erg gaaf!
Dank
Mooie combi! Zelfde categorie, maar compleet andere uitstraling. De SMP is…wow! De Colt is iets meer ingetogen t.o.v. de SMP, maar die eenvoud op de dial, metalen bezel en lederen band maken hem heel mooi!
Bedankt voor de foto’s!
Ik zit nu in m’n honeymoon met de breitling maar de SMP zal denk ik ook wel mijn favoriet blijven.
Maar je moet de colt eigenlijk in het echt zien als je geïnteresseerd bent.
Hij is aan de ene kant ingetogen en chique op de leren band maar door de bezel ook wel weer stoer. Ik wil er voor de zomer een witte of crème band opzetten en dan is hij best sportief denk ik
Maar je moet de wijzerplaat in het echt zien. De uurmarkers hebben echt een 3D effect op de rustige achtergrond, en het saffierglas is heel helder waardoor het lijkt alsof er geen glas op zit.
Hij is daardoor een stuk beter afleesbaar dan de SMP. Dacht niet dat me dat zoveel zou boeien maar op dit moment ben ik er echt van onder de indruk.