NA: Breitling Navitimer 01 Limited Edition 1092/2000

Een prachtig horloge Gefeliciteerd ermee

Dat is het zeker!!!:+1:

Wow, mooi ding @dion wat is de doorsnese van dit model?

43 mm

1 like

Mooi zeg! Gefeliciteerd!

Enorm mooie Navitimer! Ik zou hem precies zo willen echter enkel zonder de limited aanduiding aan de zijkant van de kast. Bestaan die ook? Ben bang van niet… Uurwerk is ook erg mooi om te zien, komt niet zo vaak voor bij Breitling volgens mij dat dit een optie is.

dan moet je de ā€œUnlimited Editionā€ nemen. Ik vind het zelf prima dat het oplagenummer op de zijkant staat.

Erg mooi horloge, veel plezier ermee!:+1:

Zou er ook mee kunnen leven hoor! Heeft de ā€œUnlimited Editionā€ dan ook een glassback en een witgouden Breitling logo? Dat zijn natuurlijk wel de zaken die deze klok een stuk mooier maakt dan de andere Navitimers. In elk geval een top klok :slight_smile:

Weet iemand welke stalen band hier bij hoort? Het lijkt me wel leuk die er ook bij te hebben. Ik heb trouwens de indruk dat er nogal wat nep armbanden voor Breitling op de markt zijn.

Jep, ik heb hem bij de mijne bijgekocht. De Navitimer bracelet, 1200€ bij de AD…

2 likes

:frowning: , 1200 euro! , :sob:

Goedkoper te vinden waarschijnlijk, zal je ook wel korting op kunnen bedingen vermoed ik. Heb de mijne iets van een 700€ betaald dacht ik, wel samen met horloge gekocht.

bedankt voor je info, klopt het dat het de 447A band is?

In de binnenkant Lug van de mijne staat 443A.
Maar mijn navitimer is wel het 46mm model met 24mm lugs, heeft daar mogelijk mee te maken. Ik raak moeilijk wijs uit de verschillende modelnummers van de bracelet.

De mijne is 43 mm met 22 mm lugs, daar zal het verschil wel in zitten, op de Breitling website is er niks over te vinden

Ik overweeg de Navitimer te verkopen. Heeft iemand enig idee wat hij in de huidige markt op kan brengen?

Herzlichen Glückwunsch eine wundervoller Zeitmesser LG

Kijk eens op chrono en doe er dan 10-20% vanaf.

1 like

Bedankt! Ik kan dezelfde op Chrono24 niet vinden. Ik hoop natuurlijk op wat extra omdat het de tot de eerste limited edition van 2000 stuks met het 01 manifactuur uurwerk behoort. Bijzonder is nog te vermelden dat de verkoper hem na 6 maanden voor 10% meer terug wilde kopen. Hij is een echte deskundige verzamelaar met veel bijzondere higgend horloges. Ik ben maar een leek met een leuk aantal klokjes.