NA: Weer een Breitling Navitimer

Ik kan heel wat redenen bedenken om geen gouden horloge te kopen/dragen maar dé reden om het wel te doen is natuurlijk omdat je het betreffende horloge gewoon erg mooi vindt.

In dit geval betrof het een Navitimer die met een leuke korting werd aangeboden bij S&C Den Bosch. Dus na een belletje in de auto om het goud om de pols te ervaren.
Ik zeg bewust het goud want ik heb hetzelfde horloge in staal (ook mooi en nu dus te koop :wink:) en over deze Navitimer met zijn 41 mm ben ik zeer tevreden.

Het leek me handig om de stalen Navitimer mee te nemen zodat, mocht het tot een aankoop komen, het aantal te verwijderen schakels voor de juiste fit bekend zou zijn en niet te hoeven worden uitgevogeld met het extra risico van beschadiging op de loer.

Breitling heeft een poging gedaan om het doosje waar die in zit iets luxer uit te voeren dan bij de stalen modellen maar het is nog steeds niet veel. Wel neemt het door zijn compactheid weinig ruimte in beslag :slightly_smiling_face:.

Zoals je vaker hoort doet de foto het horloge geen recht aan maar ik vond hem geweldig dus besloten om tot aankoop over te gaan.

Na het verwijderen van drie schakels de perfecte fit

De stalen versie in het doosje en na de administratieve handelingen naar huis met mijn eerste (rosé) gouden horloge om de pols. :smiley:

Nog wat plaatjes……

….en dan bedank ik jullie weer voor de aandacht.

:slightly_smiling_face::+1:

193 likes

Gefeliciteerd. Ziet er goed uit en zeker te “teveel” doordat ook gematteerde schakels in de band zitten!

1 like

zeer mooi,
draag hem met plezier

1 like

Gefelicteerd!

1 like

fris ding zo! Breitbling maar dan net wat anders :wink:

1 like

Mijn beste,

Een glorieuze aanwinst.
Sportief met een glansrijke uitstraling.

Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie uitstraling gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd :ok_hand: :ok_hand:

2 likes

Hihi @waarwoonjeenwatisjecodevandekluis

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Breitbling :boom:
Veel draagplezier gewenst :ok_hand:

1 like

Meestal vind ik goud te opzichtig. Deze NIET.
De witte plaat met de rest in goud past heel verfijnd bijelkaar.
Prachtige NA Ben!

1 like

Vet! Mooi vinden, passen, kopen, dragen. Zo hoort de hobby te zijn. Gefeliciteerd.

1 like

Heerlijk hoor, zo’n gouden klapper om de pols! Geniet ervan! :+1:

1 like

Mooi, gefeliciteerd, dik ding!

1 like

Allebei dezelfde kleur wijzerplaat toch? Denk dat ik het contrast van de rode gouden mooier vind. Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig horloge! :heart_eyes: Van harte gefeliciteerd!

1 like

Hij is echt prachtig. Gefeliciteerd!:grinning:

1 like

Wat een beauty, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Echt een prachtig horloge!

1 like

Damn

1 like