Schitterende aanwinst deze Breitling! Van harte en veel draagplezier gewenst.
Prachtig… één van de mooiere Breitlings. Proficiat
Absolute schoonheid!
Thanks allemaal voor de reacties.
@FV_ en @horlogista: Die zilveren variant vond mijn vrouw ook mooier, scheelde niet veel of het was deze geworden. Maar ik hou ervan om net iets anders te doen dan de meeste.
Perfecte keuze zoals ik al zei
Prachtige Breitling! heel veel draagplezier gewenst.
Top horloge. Gaaf!
Geweldig mooi horloge
Ja, die zwarte rubberen strap ziet er zeker goed uit, maar inclusief sluiting vragen ze €1.000,- bij Breitling, niet zeker of ik dat ervoor over heb, daar koop ik 2 mooie Seiko’s voor
Tja snap je overweging…, zelf ben ik erg van de originele banden / sluitingen. Maar begrijp je ook heel goed dat je dat tikkie over de top vind voor een stukje rubber.
Wat een pracht exemplaar, hier ga je enorm van genieten. Ook de keuze qua formaat is denk ik een verstandige.
Voor mij is dit model van breitling de reden dat ik ze langzaam aan steeds meer ben gaan waarderen. Had op het eerste oog echt niets met breitling, tot ik dit model zag. Toen toch maar eens wat meer naar hun horloges gaan kijken en langzaam aan begin ik steeds meer modellen mooi te vinden. Maar dit blijft voor mij toch wel een van de mooiste modellen die ze momenteel op de markt hebben!