NA: Bulova Moonwatch .. Wow wow wow wow --UPDATE--

Volgens mij is de standaard editie alleen met metalen bracelet.

New-Bulova-96B258-Lunar-Pilot-Chronograph-Special-Edition

En de special edition heeft een leren (?) Bandje en de Velcro band die gebruikt werd op de maan. En een banden tooltje.

De stalen had ik eerst en was ontzettend gaaf. Misschien dat ik ooit nog wel weer switch :grin:

2 likes

Geniet ervan, fantastisch horloge en goede keus om voor de stalen band te gaan, die is ook erg goed. Ik geniet er zelf ook dagelijks vanā€¦

3 likes

Hele gave aanwinst! Ook nog op mijn lijstje, veel plezier er mee!!

1 like

Hier ook groeten van zijn broertje

2 likes

Enoge rare is dat op die wat ik nu heb de band aanzet 20mm is. En bij de stalen versie is die 22mm.
Anders kon ik nu ook gewoon op zoek gaan naar alleen de bracelet.
Dat zou ideaal geweest zijn :confused:

1 like

Dan heb ik ook een special edition gehad. Op staal vind ik hem minder mooi dan op leer maar de banden bij de special edition vond ik helaas ook niet geslaagd.

1 like

Iemand ervaring met de zwarte variant?

2 likes

Hmmm, nee. maar ook wel heel mooi ! :heart_eyes:

Beide zijn 20mm echter de pinholes zitten bij de stalen op een andere plek, waarmee die stalen band niet uitwisselbaar is met de versie die je nu hebt. Past simpelweg niet. De stalen band kun je ook niet los kopen. Had je weer de stalen versie gekocht en bijvoorbeeld de ā€˜specialeā€™ bandjes los erbij, had je meerdere kanten op gekundā€¦ :wink:

@sanderbbb, die is ook lekker! :ok_hand:

2 likes

Ah, das wat duidelijker !
Thanks ! :blush:

1 like

Als je de stalen hebt krijg je alleen met gebogen pushpins er wat anders op. De lugholes zitten erg dicht op de kast.

2 likes

Ik heb er zelf heel even een Rubberen Boralis op gehad, met de rechte pins van de stalen band ging dat prima. Wel tegen de kast, maar gewoon ā€˜beweegbaarā€™ā€¦ leer zal wellicht lastiger zijn. Maar stoffen bandjes, moet lukken.

Ik kreeg er een leren nato al niet tussen. Heb hem mede daardoor weer weggedaan.

1 like

Hmmm, zie dit nu op watchuseek.
Hij heeft de bracelet versie op leer gezet.

https://forums.watchuseek.com/f705/bulova-lunar-pilot-buying-opportunity-4920619.html

Mooie aanwinst Thomas.
Ik vind hem op staal i.c.m met jou ruim bemeten polsen erg fraai :muscle::smiley:
Proficiat

1 like

Dank je Roy !!

Ik ook ! En ik had die dan ook nooit moeten verkopen.
Maar ik moet zeggen, op de meegeleverde band zit hij ook wel lekker.

Toch houd ik ook nog een oogje open voor de stalen versie.
Ik heb het liefst mijn horloges op bracelet.

Maar deze is echt wel super hoor ! Staat ook mooi, deze band.
Misschien koop ik er nog wel een NATO bij :slight_smile:

1 like

Even voor de goede orde dus.

Dit is een oud draadje van mij.
De stalen versie had ik.
De ā€˜specialā€™ versie heb ik nu. Met een leren bandje en een nylon bandje.

:blush:

2 likes

Niet zoā€™n fan van nato maar op deze Bulova wel erg gaaf.

1 like