NA “Captain Willard” aka “Apocalypse Now” de Seiko 6105-8110

De kast van een turtle is wel heel anders dan die van de apocalyps now eigenlijk.

Ik zie wel op ebay bijvoorbeeld dat de nummers van de kast allemaal anders zijn.
Er is veel aanbod uit Thailand.
Die gaan voor gemiddeld 270 us dollar.
Komt er nog 40 us dollar verzenden bij.
En ik weet niet of je dan nog invoerkosten moet betalen.

Fantastisch horloge… !!!

heb je ook een foto hiervan?

Mooi horloge👌

Zeker

4 likes

Bedankt voor het delen! Jaloersheid is het ergste wat er is maar in deze meer dan te recht😁… Veel plezier met je NA!!

Edit: dat je na je post er pas achterkomt dat het topic uit januari is :sweat_smile:. Alsnog veel plezier :call_me_hand:t3:

Heb je toevallig ook een linkje?

Momenteel staan ze niet op ebay.

Helaas pindakaas…

Heeft iemand toevallig de mini turtle er een keer naast gelegd? Ben benieuwd naar de verschillen / vergelijkingen.

Ik zie een paar 6105 op Buyee staan. Had me toevallig gisteren verdiept in dit model, erg mooi!!

edit: nu met fotos

3 likes

Wat kosten ze daar ?
Of is het ook een veiling ?

1 like

Prachtig horloge, heel veel draagplezier :+1:t2:

Lopen allemaal via een veiling. Prijzen zijn op dit moment tussen 250 en 900 euro. Maar dat zegt vaak nog weinig want meeste biedingen vinden in de laatste minuten plaats.
En reken dan nog 25% extra om hem op de mat te hebben. Buyee levert duidelijk gedocumenteerd bij het pakket wat je ervoor betaald heb en wat de verzendkosten waren dus de Douane hoeft niet te gokken hoeveel je moet betalen dus die 25% betaal je altijd.

dan word het veel geld. Jammer, vind ze wel mooi.

1 like

de eerste is net afgelooen op bijna 1500 euro en dat is dan komt er dus nog 25% bij.
De tweede loopt over 9 min af en is zojuist van 300 naar 700 euro gestegen.

tweede is afgelopen op 700 euro maar van wat ik zo gauw zag was de bezel niet origineel. Betreft laatste foto die ik hierboven gezet had.

Wel meer dan alleen de bezel. Net als bij de eerste foto die je plaatste. Met de 6105 wordt heel veel gerommeld.

1 like

oh dat geloof ik.zeker maar gezien ik er een klein beetje over gelezen had wist ik het zeker wat betreft de bezel…

onderste is gegaan voor 1100 euro. Wat een prijzen zeg…

Fantastisch!! Heel mooi.