Yes! Na 1,5 jaar is het eindelijk zo ver: mijn Cartier Santos Medium is binnen.
Deze stond al zó lang op m’n lijstje. De afgelopen weken heb ik bewust drie horloges verkocht waaronder m’n Baltic MR01 en Seiko Speedtimer Panda – om ruimte te maken, en om deze stap mogelijk te maken.
Toevallig kwam ik via Chrono24 bij Kremers Juweliers terecht. Ik stuurde een berichtje over een mooie Santos die ze aanboden, maar helaas: al gereserveerd. Jammer…
Tot Daniel me een paar dagen later liet weten:
“Ik heb er nog één liggen, splinternieuw, maand 04/2025.”
Mijn verjaardagsmaand. Het voelde gewoon goed. Geen seconde getwijfeld gekocht.
Een paar weken eerder had ik ’m nog gepast bij S&C in Rotterdam. Toen stond ’ie op €7.700, maar een week later ineens €8.200… dat maakte het alleen maar moeilijker. Maar nu? Betere prijs, topservice (inclusief extra schakel geregeld), en vooral: het juiste gevoel.
Wat het extra bijzonder maakt: ik begon pas 2,5 jaar geleden met een simpele Seiko 5. Sindsdien ben ik flink gegroeid in smaak en inzicht. Waar ik eerst voor kwantiteit ging, draait het nu om kwaliteit. Minder, maar beter. En deze Santos voelt als een blijver tijdloos en doordacht.
Ik ben @DKremer echt ontzettend dankbaar. Toen ik aangaf dat ik ’m wilde kopen, wilde ik direct betalen, maar door de limiet van mijn bank lukte dat niet meteen. En toch… vertrouwde hij me zó, dat hij het horloge alvast opstuurde.
Dat soort vertrouwen kom je zelden tegen. Echt respect en dank daarvoor.
Cheers allemaal!