NA: Cartier Santos medium

Altijd een bijzonder horloge, een horloge van Cartier. Enjoy

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Heel fraai!

Mooie klassieker, stiekem mijn favoriete model van Cartier. Veel plezier ermee :+1:

goed punt, ik kan het nummer wel uitwissen maar hoe pas ik mijn post aan? Is dat uberhaupt mogelijk?

Na een bepaalde tijd niet meer. Als er nog een potloodje staat onder je post kan het. Sommigen hebben er niks van, ik wel :sunglasses:

Topper! Gefeliciteerd en blijf genieten😎

Leermomentje dus

Van harte! Echt een heerlijk horloge dat altijd kan.

Nog eentje erbij op het forum! Mooie keuze, geniet ervan! Het is echt een alleskunner👌

Een plaatje van die van mij mag niet ontbreken :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Gefeliciteerd. Blijft toch een uniek en historisch design wat altijd en overal bij kan.

En de bezel ziet er nog zo clean uit!

Hier wel anders haha

Geniet ervan

Mooi ding! Heb er zelf 1 gehad met die adlc bezel, ook leuk. Deze scheelt qua grootte niet zo heel veel volgens mij.

Een klassieke schoonheid :ok_hand:

Chique aanwinst, gefeliciteerd!

Nu word ik nieuwsgierig. Is hij er echt zo erg aan toe bij je?

Gefeliciteerd met je Cartier, mooi horloge en hij staat je goed. Veel draagplezier. :ok_hand: :+1:

Zeker. Ik misbruik mijn horloges niet maar doe ze niet vaak af bij wat drukkere handelingen. Speeltuin met de kids, stofzuigen, auto wassen. Noem maar wat voorbeelden haha :joy::joy:

Eigenlijk wat een niet WIS ook snel zal doen met een mooi horloge en dat jaren lang doet

Resultaat na een paar maandjes

3 likes

Klinkt bekend. Dan weet ik wat me te wachten staat met de Santos :wink:

1 like

Ziet er goed uit! Een Santos kan de krasjes wel hebben :+1:

Schitterend horloge, echter ik zou voor de 40mm gaan. Deze heb ik onlangs gehad in staal/goud maar in geheel staal vind ik hem mooier en hoop er binnenkort tegen 1 aan te lopen, uiteraard wel ook jou model van de Santos.

Gefeliciteerd met je NA!