NA: Cartier Santos Medium

Schitterend horloge. Veel draagplezier!

1 like

Heel gaaf! :champagne:

1 like

Hartelijk dank Phoenix :grinning:

Bedankt man! en ook voor je altijd leuke, en uitgebreide meningen over horloges :smiley:

Bedankt! Ja juwelier Kremers is top mega aanrader voor iedereen voor aanschaf van een horloge.

Thanks! Loopt keurig als een zonnetje tot in de seconde. :partying_face:

Bedankt :facepunch:

Bedankt Nick! Jouw TT is ook prachtig om te zien super luxe uitstraling.

Thanks Anthony, service is alles! Cheers.

Bedankt Eddy!

En iedereen voor de felicitaties :partying_face: :facepunch:

5 likes

Prachtig horloge!

Krijg je er toch maar mooi weer voor €500,- aan gebakken lucht bij! :see_no_evil:

1 like

Precies, voor dat bedrag hoefde ik ’m niet dan koop ik wel een Datejust in perfecte staat voor 7,5 à 8K. Die verkoopster was ook nog eens onvriendelijk: “We kunnen er extra schakels bij verkopen voor u…” Serieus? Een horloge van 7,7K en dát is wat je zegt? Toen dacht ik echt: laat maar. Gelukkig ben ik verder gaan zoeken en heb ik 'm uiteindelijk voor 2K minder gescoord.

3 likes

Driewerf prachtig! Van Harte :tada:

1 like

Bedankt :smiley: :smiley:

1 like

Gefeliciteerd! Hier toevallig ook net de Santos Medium gekocht. Wel 2e hands want ik vond de prijs te hoog worden.

1 like

Jij ook! Komt er een NA topic? :smiley:

Wie weet :joy:

:rofl:

Prachtig horloge. Hoop 'm ook ooit aan de verzameling toe te voegen. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Wat een knoeperd!!! Jij gaat nog vaak naar je pols kijken de komende tijd :drooling_face: en niet alleen jij :crazy_face: prachtig stuk!! Mooie reis en zo zie je maar weer het loont om te wachten! Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Thanks Hajrik! Ja, ben echt mega blij het is een prachtig horloge super clean en modern :sunny::wave:t2::smiley:

1 like

Heel mooi! Geniet van je NA

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

Waren bij introductie €6200.- meen ik .
Serieus overwogen toen de tijd .
Ben toch maar voor wat Richemont aandelen gegaan die dik onder de 60 CHF stonden .

2 likes

Wanneer werden ze voor het eerst gelanceerd? Nu is de retailprijs €8.200; drie weken geleden was dat nog €7.700. Zelf heb ik €6.400 betaald, plus €75 voor een extra schakel.

Geen idee waar ik naar kijk, maar iemand met verstand ervan haalt hier vast iets goeds uit.

1 like

Dat was rond 2020 (jaartje eerder/later) .

Richemont is het overkoepelende juwelenhuis waar Cartier onder valt .
En zijn beursgenoteerd in Zwitserland .

Anyway . Prachtig maar dan ook werkelijk een prachtig horloge die jij wel hebt . En ik niet .

2 likes