Schitterend horloge. Veel draagplezier!
Heel gaaf!
Hartelijk dank Phoenix
Bedankt man! en ook voor je altijd leuke, en uitgebreide meningen over horloges
Bedankt! Ja juwelier Kremers is top mega aanrader voor iedereen voor aanschaf van een horloge.
Thanks! Loopt keurig als een zonnetje tot in de seconde.
Bedankt
Bedankt Nick! Jouw TT is ook prachtig om te zien super luxe uitstraling.
Thanks Anthony, service is alles! Cheers.
Bedankt Eddy!
En iedereen voor de felicitaties
Prachtig horloge!
Krijg je er toch maar mooi weer voor €500,- aan gebakken lucht bij!
Precies, voor dat bedrag hoefde ik ’m niet dan koop ik wel een Datejust in perfecte staat voor 7,5 à 8K. Die verkoopster was ook nog eens onvriendelijk: “We kunnen er extra schakels bij verkopen voor u…” Serieus? Een horloge van 7,7K en dát is wat je zegt? Toen dacht ik echt: laat maar. Gelukkig ben ik verder gaan zoeken en heb ik 'm uiteindelijk voor 2K minder gescoord.
Driewerf prachtig! Van Harte
Bedankt
Gefeliciteerd! Hier toevallig ook net de Santos Medium gekocht. Wel 2e hands want ik vond de prijs te hoog worden.
Jij ook! Komt er een NA topic?
Wie weet
Prachtig horloge. Hoop 'm ook ooit aan de verzameling toe te voegen. Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd
Wat een knoeperd!!! Jij gaat nog vaak naar je pols kijken de komende tijd en niet alleen jij
prachtig stuk!! Mooie reis en zo zie je maar weer het loont om te wachten! Gefeliciteerd
Thanks Hajrik! Ja, ben echt mega blij het is een prachtig horloge super clean en modern
Heel mooi! Geniet van je NA
Veel plezier ermee.
Waren bij introductie €6200.- meen ik .
Serieus overwogen toen de tijd .
Ben toch maar voor wat Richemont aandelen gegaan die dik onder de 60 CHF stonden .
Wanneer werden ze voor het eerst gelanceerd? Nu is de retailprijs €8.200; drie weken geleden was dat nog €7.700. Zelf heb ik €6.400 betaald, plus €75 voor een extra schakel.
Geen idee waar ik naar kijk, maar iemand met verstand ervan haalt hier vast iets goeds uit.
Dat was rond 2020 (jaartje eerder/later) .
Richemont is het overkoepelende juwelenhuis waar Cartier onder valt .
En zijn beursgenoteerd in Zwitserland .
Anyway . Prachtig maar dan ook werkelijk een prachtig horloge die jij wel hebt . En ik niet .