NA Casio Illuminator

Veel plezier ervan.
Helaas, niet voor mij weggelegd, want, geen wijzers.
En ik denk dat jij, zelfs zonder Casio, toch wel promoveert.

1 like

Ehm, goed kijken! :rofl:

Goh Casio Illuminator, that takes me back :sunglasses:
Hiermee was je op onze basisschool de held van de klas! Goeie herinneringen!

2 likes

Precies, dan zie je wat er staat.

2 likes

Gefeliciteerd met je Casio Petra, instellen kan soms best wel lastig zijn maar dat komt goed :wink:. Wens je natuurlijk veel draagplezier met deze Casio :+1: :ok_hand:. Ja joh alles wordt duurder dus ook horloges. Waarom heb je mij dat nou niet eerder verteld dat ik echt een Casio moet hebben om TL2 te worden, nu ben ik verplicht om ook een Casio te kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Nou ja, dan blijf ik nog maar even TL1 zou niet weten waar ik het geld vandaan moet halen :wink:

1 like

Aha, nee, daar voldoet deze Casio niet aan.

1 like

Digitaal leest wel wat lastiger.

1 like

Vraag er een voir Sinterklaas, Ferry. Als al je familieleden wat bijdragen, moet het lukken. En tja, had je maar niet de hele tijd Rolexen moeten kopen…

1 like

Tja dat trek ik echt niet hoor, 4 maanden wachten tot Sinterklaas. Ga wel folders rondbrengen, moet dan toch lukken in 1 maand :rofl:

1 like

Ha Petra, hoef toch geen folders rond te brengen bedenk mij ineens dat ik een Casio Edifice ECB 900DB-1BER heb dus binnenkort TL2 met mijn casio :grin:

1 like

Goed bezig. Nu alleen nog een topic openen in het groene gedeelte over list(prijzen), wachtlijsten, bezel- en/of sluitingprotectors en je zal waarschijnlijk direct TL-2 (of misschien direct -3) worden.

Veel plezier en geluk met de daarbij verworven bevoegdheden en veel plezier met je nieuwe Casio. Draag ‘m in goede gezondheid :facepunch:t3::+1:t3:

3 likes

Mijn Casio Duro Marlin helpt ook niet om TL-2 te worden :astonished:

3 likes

Oohh je moet je met Rolex gaan bezighouden? :grin:

3 likes

In ieder geval voor het oog van het kerkvolk tot je TL-2 bent. Daarna gewoon weer direct los laten…

2 likes

Dan maar liever iets langer TL-1

3 likes

Nee, maar met onze casio’s kunnen we wel vast grafiekjes maken over de waardedaling.

1 like

:smile:

2 likes

Geweldig, Ferry. Ik verheug me al op je topics in het blauwe deel!
Die eudifices zijn trouwens vaak mooi!

2 likes

Prachtig Petra, deze is nog luxer dan die van mij😀, veel plezier met jouw Casio Royale!

4 likes