Hij is idd lang en vrij dik maar ik vind hem zeker niet stug. Ik zou iig niet 3 keer zoveel betalen voor een Rubber B of Everest alleen omdat die wat dunner en korter zijn. Perfect is het niet maar ik kan er heel goed mee leven.
Mwah ik weet het niet. Liever op staal.
De stalen band is uiteraard de mooiste optie, maar daarna de rubberen band boven de lederen wat mij betreft.
Dat is zeker waar… RubberB en Everest zijn veel te duur en zou die daarom niet aanschaffen CB is voor het geld een prima band, dat wel. Erg jammer dat deze zo extreem lang is. Ik vind hem er wel super op staan.
Mooie band en sluit mooi en superstrak aan op de kast!
Geen stofmagneet?!
De lengte van de band is inderdaad jammer. Een cm of twee minder was denk ik perfect geweest.
Volgens mij niet. Heb hem nu één dag en is vooralsnog stof vrij. Hoe is jou ervaring @royke74?
Ik heb een CB op mijn Seiko gehad. Deze was ook geen stofmagneet, dit is qua materiaal hetzelfde.
Om even terug te komen op dat ‘stug’ van de band. Het is vooral dat de aansluiting op de lugs die een nogal ‘vaste’ vorm heeft die niet echt mee vormt. De band op zich is inderdaad niet tè stug.
Dit is wel CB eigen. Heb ik bij mijn CB voor de Mm300 ook.
mooie combi
Vindt die Crafter Blue erg mooi staan ,de CB minder
lekker scherp zo op de vroege morgen
Stukken beter, ik zou ook altijd voor de Crafter Blue gaan indien mogelijk. Kijk die aansluiting , perfect
There. Fixed that for you.
Die banden zijn prachtig, alleen jammer dat ze van rubber zijn en op de kast aansluiten. Vintage leer doet het zoveel beter op de BB.
Mooi horloge trouwens, @ThaWatcher. Zo heurt de BB.
Leer staat voor geen meter op een Black Bay. Die kast is veel te lang en dik. En een lug gap van jewelste.
Zo van boven gaat het nog:
Maar om de pols:
Bah. Driewerf bah. Ik ken - buiten de MM300 - geen enkel horloge dat zo alléén op de stalen band lekker uit de voeten kan.
Verschrikkelijk idd… Heb Ko een leuke opdracht gegeven: leer maar dan een aansluiting dichter op de kast. Ben benieuwd wat dat gaat worden
Oh wow, ik had alleen front facing gezien, maar dit is wel schokkend.
Dan is de BB mijn horloge niet, want dat is dezelfde reden dat de Stargate het veld moest ruimen.
Waarom ontwerpen ze dat toch zo?
De Black Bay is gewoon ontworpen met die stalen band.
Het is net als met auto’s. Als ze een model als regulier model ontwerpen ze maken daar een cabrio versie van dan is het ook altijd net niet. Is cabriolet daarentegen het uitgangspunt op de ontwerptafel en ze proberen daar weer geforceerd een hard-top versie van te maken, dan is het ook meestal niet veel soeps. De Ferrari Portofino uitgezonderd: die is open én dicht erg geslaagd.
Een euvel bij veel moderne Rolex-ontwerpen.
En leren banden met een soort metalen end link er aan zijn het ook niet.