NA: Certina dikke duiker

Ik vind het altijd wel tof, dit soort superduikers. Uiteindelijk heb je er meestal niks aan, maar cool is het wel! Gefeliciteerd met deze aanwinst! :ok_hand:

1 like

Heel gaaf exemplaar :sunglasses:

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier! Prachtige foto’s👌

1 like

Gefeliciteerd met je stoere aanwinst.

1 like

Stevige aanwinst. Mooie wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Indrukwekkend.

1 like

Wow! Echt heel mooi.:star_struck:

1 like

Echt een gaaf horloge!:+1:

1 like

Tof :ok_hand: Fantastische kleur. Gefeliciteerd met deze bij jou passende NA

1 like

Damn wat een dikke duiker! Veel plezier gewenst :sunglasses:

2 likes

Super fotosessie en eerder as i expected :man_dancing:

Nice

1 like

Volgens mij zijn er meerdere hier op Hf, maar niet eerder werden de bijzondere details zo goed weergegeven. Goed gedaan!

1 like

Ik vind dit een hele fraaie duiker. Hopelijk binnenkort foto’s erven op een exotische water locatie.

1 like

Heel mooie aankoop. Veel plezier ermee. En zorg toch maar dat er niet teveel zand onder de bezel komt. Zou zonde zijn. :beach_umbrella::tropical_fish::ring_buoy:

1 like

Helemaal mee eens. Mooie NA en bijzondere features! Klassiek Certina.

Hoe blijft de bezel ingedrukt in de lage stand? Dat je die foto zo kon maken? Ik zou verwachten dat het spring loaded is dus als je niet meer op de bezel drukt dat ie weer naar boven springt

3 likes

Dat dacht ik ook. Dit lijkt meer een landmijn. :scream:

1 like

Mooie duiker! Leuk om wat achtergrond erbij te lezen. Veel plezier ermee!

2 likes

:rofl::joy::rofl:
Ik heb met AI mijn vingers weggehaald. Het was dus origineel een foto waarbij ik de bezel naar beneden drukte met mijn vingers. Vroeg me al af of en wanneer iemand het zou opvallen :laughing:

5 likes

Super coole duiker. Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Sneaky!

Wat is het trouwens het voordeel van dat indrukken? Ik gebruik mijn bezels vaak, voor vanalles, maar de extra handeling lijkt mij onpraktisch. Ik ben benieuwd wat de reden is; niet meer per abuis de bezel draaien??

1 like